Har ni också glupska tjuvar hemma?
Sture(huskatten på 10,5 år) är så glupsk…han försökte stjäla en hel falukorv med papper runt från bänken igår…och då jag såg det, så blev han alldeles nojjig att jag skulle ta av honom korven…och började springa iväg med 700g korv i käften
…slutade med att korven rullade ur papperet och ner på golvet, men Sture fortsatte springa med papperet i munnen ända ut i hallen…där upptäckte han att korven inte var kvar…då sprang han fort som attan in i köket igen, för att ta korven igen!!! Så då skar jag honom 2cm tjock skiva och slängde åt honom,…den försvan på mindre än 1 minut!

Han är inte klok!

HA HA!!! 
hehe vad rolig han ser ut!

HaHa ja de är så lustiga dessa katter, man har ju samtidigt mysigt åt deras rackartyg. Imorse tog lillekillern Niki min smörgås, men ja vad säger man när en sötnos tar smörgåsen? jo matte gör en ny

haha hihi känner igen dessa bus…min lilla katt Arwen försöker stjäla all mat jag har på tallriken när jag äter och ger sig inte förrän jag stänger ut henne från köket;)

Vilken cool kille du har Bullan. Skrattade gott åt hans bravader :)
Ja jag tror jag har ett gäng här hemma hahahahaha synd att man inte har kameran framme i varje sekund..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Gud, va kul! Vilken vampyr. 
#5 matte gör en ny?…*ASG*