Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 689 ggr
Marita-L
0

Lite från mig...

Ja nu har vi vilat ut lite efter helgens såhej.

Min Elvira fick sina första CAC och blev DB

Generalen blev Champ & BIV & BIG & DB och fick sitt CACIB

Lilla Fiona fick sitt Ex.1 & DB med mycket fina lovord

Lilla Figaro blev utslagen av sin bror så han blev Ex.2 med enormt fin bedömning å stora lovord och har i går flyttat till sin nya familj som ska ställa honom i Sverak aktivt så det är ju kul !!!

Lilla Fazer fick Ex.1 & BIV & DB med en super bedömning som jag tror aldrig jag har fått så bra någonsin och det är extra roligt när domaren skriver ner vart ända ord och slutar med att skriva född som
vinnare. Glad Så mycket ryckande i min arm från den domaren att jag måste behålla honom, men han ska snart flytta till sin nya familj.

Jag är super glad för alla fina bedömnings sedlar jag har fått och jag säger Grattis till alla som vann Nordic Winner!!!

Här är ett litet foto på alla trötta katter i buren.

/ Marita 

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

En till…å massor med kattmynta leksaker…

Crystal Pearl´s

Lovebuffen
0

Oj vad bra det gått för dig och dina superfina kisar!! Stoooort varmt GRATTIS!!!! Glad Underbart när det går så bra ju!!!

Marita-L
0

Åh en sista bild!!! Som fåglar i bur..=)))

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

Ja just det här kommer en bild på den sura lilla killenGlad som gärna ville åka hem NUUU!!!!

Crystal Pearl´s

ophelia
0

GRATTIS GRATTIS

Vilka bra resultat.Då kanske man får se figaro någon gång om han ska ställas i Sverak.Måste kännas underbart med så många lovord med egenuppfött.Grattis än en gång//Sylvia

Marita-L
0

Tack #2 & #5 Ja både Figaro & Fazer kommer att ställas i Sverak som små och kastrater. Det känns bra..jag kan ju alltid åka å titta på dom sådär lite i smyg..fniss..Hemlis

Crystal Pearl´s

Summerwinds
0

Grattis igen till era fina resultat Glad!! Det var kul att träffas och umgås live! Och tid hade vi ju Flört 

Kram Eva

Bullan
0

Stort grattis för alla dessa kanonresultat!Skrattande

Burskynket blev jättefint…ser du hittade lysande stjärnor till buren ;) cooltCool

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Marita-L
0

Tack Eva ja vi hade ju Tiden hahahahah & Tack Bullan jag köpte dom på Rusta för 39:- super snyggt tack för rådet.. alla besökare sa sina vackra ord om den lilla mys buren..Glad

Crystal Pearl´s

Trini
0

Grattis till alla fina resultat!! Supersnyggt inredd bur!

Paddiz
0

GRATTIS till helgens utställningsresultat. Snyggt skynke.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

heliotropes
0

Grattis till en givande utställningshelgSkrattandeburskynket blev jättebra,passade alla dina katterGlad

Vilken härlig rödbrun färg han har,den med de stora fina prickarna.Räcka ut tungan

Eva // medarbetare på Perser

Annkis54
0

Ja du Marita
du måste ju vara mer än nöjd med din helg
sååå mycket lovord som du fick på dina fina katter
jasååååå var det där alla kattmyntaleksakerna var..hmmmm
nästa Varberg
har du anmält??

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Grattis Grattis Grattis till så fina resultat, kanonfin bur!

Marita-L
0

Tack #10 & #11 .. #12 det är en hon hahaha min Elvira hahaha hon kanske ser ut som en kille..hahaha

#13 Ja du Annki kände du inte det på lukten..vi hade ALLA kattmyntabollarna..hahahaha

#14 Tack Kittentottis

Crystal Pearl´s

heliotropes
0

#15 ja! hon var nog lite karlaktigSkrattandehaha! verkligen värd DB.GladBlev ju lite av min favo.Flört

Eva // medarbetare på Perser

AnnaKarin
0

Grattis till fina resultat.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”