Perser iFokus

Perser

Etikett09-hälsa-beteenden
Läst 824 ggr
SussiF
0

Pippi Pop (alias "SkallePer")

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er !

För några dagar sedan skrev jag om min lilla Pippi Pop att hon plötsligt hade tappat det mesta av pälsen….. Jag blev ju helt förskräckt och ringde min vette. Jag åkte dit med lillan och vi tog päls/hud prov och skickade iväg för odling…… I går pratade jag med henne igen och hon hade fått ett preliminärt besked…… Det fanns inga som helst problem ! Ingenting har upptäckt hittills ! Vidare odling kommer att ske men det kommer troligen att bli samma resultat ! Jag är så glad och lättad över att hon inte hade något fel eller någon sjukdom !!!

Skickar med en bild på henne då hon såg som värst ut ! Pälsen började komma tillbaka redan efter tre-fyra dagar.

Bullan
0

Hon kan inte ha fått feber tillfälligt då? Vet en del ungar som är så små, kan få lite mysko pälsar efter en febertopp! men det går till sig.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Cajza
0

Vad konstiga saker som kan hända, hoppas det går över och att pälsen växer ut igen. Det är ju skönt att det inte visar någon sjukdom. Hoppas snart få se ett foto på henne fullpälsad // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

heliotropes
0

Det blir ett pälsmonster med tidenSkrattandesöt endå!

Eva // medarbetare på Perser

SussiF
0

Jodå, jag tror att hon kommer att få en hiskelig ! päls vad tiden lider…..

IdaJ
0

Så söt utan pälsen! =) Vilken tur att det inte har visat några sjukdomar på testerna även om det ändå kan vara skönt att få en diagnos (men gärna en positiv sådan)…

feiner
0

Kan det varit vaccinreaktion? Hört det förr med andra korthårsraser. Verkligen en söt liten en, med eller utan päls.

SussiF
0

Hon var inte mer än två veckor gammal då hon tappade päls, så någon vaccinationsreaktion var det inte.

Hon ÄR otroligt söt, synd att hon är långhår annars hade hon fått stanna :-)

ophelia
0

Å en sådan liten snutta.Skönt i alla fall att inte testerna visade något.Fast det måste kännas jobbigt att inte veta.Hoppas hon pälsar på sig snart//Sylvia

SussiF
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jodå, pälsen är på g.

Så här ser hon ut idag.

heliotropes
0

Hon börjar att se RIKTIGT "moffig" utSkrattande

Eva // medarbetare på Perser

Annkis54
0

så söt

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se