Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 330 ggr
Kittentotts
0

Nu är Niki Lauda hemma :)

Igår natt kl 1 kom johnny med Niki Lauda hem, det va regningt och jobbigt att köra så det tog mkt längre tid än vi beräknat.

Men in kommer en solglad husse t mig som somnat av vänta i soffan på min nya lilla gosse, husse säger: vill du se det vackraste jag sett? han är så….fin !  Och Åsa såg så ledsen ut då jag tog med Niki. Johnny är så känslig ! Han berättade Åsa och hennes sambo va så trevliga och mysiga. Tack Åsa för du haft Niki hos dig och för ni tog med honom, jag förstår att det va en jobbig känsla att skilja de 2 bröderna åt, hoppas du trots allt somnade inatt, kramar i massor till er!

Tina du ska ha så mkt beröm för denna pojken, jag menar det verkligen att han är så vacker, så trygg,och så pussas o kramas han redan. vi har sovit ihop inatt, den första som tog hand om honom här hemma va min Mini Maräng som tvättade Honom och höll på, så de sov med oss i sovrummet ihop inatt.

Tusen Tack för vi fått ge Niki sitt nya hem!

Dockan
0

KyssGodmorgon Carina.Jag gläds verkligen med dig,jag förstår att han är jättesöt och fin,undrar när dopet blir och vad man ska köpa när man har blivit utsett till han Gudmor utav TinaLENAFlört

Hälsningar LENAGlad

krasivis
0

Godmorgon säger jag med!

Grattis till er nya misse!!! Lycka till med honom!!!

//Elisabet

Cajza
0

Godmorgon

Grattis till er nya hane och lycka till med honom // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

KungBores
0

Godmorgon Carina! Grattis till nytillskottet. Nu får din kusin, du och jag bestämma när vi ska hälsa på. Är så nyfiken.

Kram Ingela

ophelia
0

Godmorgon

Stort grattis till den nya hanen.Vilka fina bebbar det kommer att bli hos er framöver//Sylvia

AnnaKarin
0

Grattis till nya kissen!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Kittentotts
0

Ja om 1-1.5år kommer vi ha superfina bebisar här i huset hoppas vi, man kan ju aldrig veta om de vill para sig, men jag hoppas verkligen. Han har ett så gott temperament och är så kelen o gosig.Min 10 årings kommentar va att vi kommer nog bli bra kompisar s kelen som han är, bra betyg! Nu ligger han o vilar i en rotting korg av mindre modell på mitt köksbord, den tog han som sin.

#4 Ni är så Välkomna! Efter denna helg börjar lugnet inta i vårt hus, då åker pojken hem som vi är kattvakt för, och johnny har gjort sina resor klart, dessa resor stör pojkens rutiner då pappa är den som ska duscha och natta honomSkrattandeJag lärde jimmy duscha själv igår, det tyckte han va toppen, mammor har inte i pojkars duschar att göra nämligenGlad

Måste få passa på berätta om igår kväll, pojken vår älskar ju se på idol, mkt musikalisk, han är nu 10 år fyllda. så kom reklamen, det va en läcker brud med långt vackert hår som skulle visa hur fint håret blev av det schampoot, ja ni vet hur detta kan se utFundersamDå säger Jimmy: Hon läskar mig ju, va sa jag, ja hon är ju snygg ju! Men sa jag, hon är ju gammal, nähä sa han, hon är inte äldre än Anna ju(storasyster som är 21 år)Skrattande

Tack för alla lyckönskningar!

Marita-L
0

Grattis Carina vad kul att du äntligen har fått hem din lilla skrutt.Glad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Bullan
0

GRATTIS!!! till en supermysig och superfin kissebäbbis. Han kommer nog bli en strålande avelshaneSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Harlibries
0

Jag är så fantastiskt glad att Niki har fått flytta till Er! Denna gången råder inga tvivel att både Niki & McLaren har fått d absolut bästa hemmen!!!

Är det någon som ska Tacka så är det jag! Jag är 100% trygg denna gången & även fast det e "göööörjobbigt" att släppa "greppet" & låta bebbarna flytta till sina nya hem; så är jag otroligt glad & lugn! Sen har ju Niki & McLaren även en gudmor som e fantastiskt go!!!

Massor av kramar till Nikis & McLarens nya familjer & till Gudmor Lena me´!!!!!

Mvh!

Harlibrie´s Tina

manbukten
0

Grattis till en sötnos

McLaren
0

Hej Carina och grattis till en underbar snygg perser kille!

Du har en väldigt mysig och varm gubbe också. Han dök sent om sides och hade haft en jobbig och regnig resa från Göteborg. Trots detta vid gott mod. Jobbigt var det när Niki skulle åka… Tänk, va löjlig jag är… Jag har ju nyss träffat honom, men jag får erkänna att jag blev lite blöt i ögat när han åkteGråter.

En perser kan verkligen öppna upp ens hjärtaGlad

Mc Laren stormtrivs och verkar inte ha förstått att Niki är borta. Utan spinner och njuter av livet. Vilken katt! Jag är SÅ KÄÄÄRKyss

Tina!! Tack ännu en gång för att jag fick denna underbara prins.

Gudmor? Va trevligt. Det är ju super!

Kram på er! /Åsa

Kittentotts
0

Vi kommer nog en dag på besök ÅsaSkrattandeFörstår du hade blött öga, och detta såg ju johnny, det va det första han sa när han dök upp 1 på natten.

Va bra att Mc Laren inte verkar sakna sin bror, Niki tar det bra här med, men han har mkt att vänja sig med:katter,hundar

Nu ska vi äta frukost, då är Niki och några till med för få smaka på ost och annat gott !

Åsa du ska veta dessa 2 gossar slår allt i kurande o kelet, Tina kan inte gjort annat än suttit med dem hemmaGladPå morgonen skulle Niki sitta i mitt knä på toa med.

Kramar i massor!

McLaren
0

*asg* Gud va kul! Mc försökte hoppa upp i mitt knä också… Precis när Lova börjat lämna mig i fred på toa….Flört Tur att vi kvinns kan göra 2 saker samtidigt….Skrattande

KRAMMMMM!

Annkis54
0

jättegrattis till en riktig sötnos
ska bli kul att se kort hemifrån dig på honom så småningom

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se