Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 480 ggr
Cajza
0

BIV söndag i Höör

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll listvänner

Måste bara få dela med mig av vår glädje, vår exotichane Kattakombens Son of Eton (Dini) blev BIS idag också på FMK:s utställning i Höör. Han kom även på 2:e plats som  FMK:s klubbkatt.  

Vi är så lyckliga och glada // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
0

Grattis säger jag i denna tråden också :))

Trini
0

Grattis till de fina resultaten! Jättefin är han på bilden!

IdaJ
0

Grattis!!

krasivis
0

GRATTIS till en vacker hane!!! Och till BIS:et.

/Elisabet

heliotropes
0

Grattis! Vad roligt! Ni har väl en utsträckt näsan till siameslängd nu.hihi!Skrattande

Eva // medarbetare på Perser

BumbleBee
0

Grattis.   // Lillevi

Cajza
0

Tack ska ni ha för era grattis. Nej näsan är inte utsträckt, men det känns underbart, BIS både lördag och söndag med vår hane som bara är 14 månader och bara tävlat två gånger innan. Han trivdes i rampljuset // Karin

Karin

ophelia
0

GRATTIS GRATTIS

Så otroligt roligt.Jag gläds verkligen med er..Jag höjer en skål i glädje för den underbare Dini.Det är ni verkligen värda.Kram på er//Sylvia

Bullan
0

Vilken snygging! Grattis!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

KungBores
0

Grattis Karin och Mattias!! Sug på karamellen för det är en underbar känsla när det är en egna uppfödning. Lycka till med honom i Roskilde. Ska bli spännande att följa hans utveckling och jag hoppas han håller ihop även när han börjar intressera sig för tjejer ordentligt.

Jag vill också gratta Yvette och Micke till BIS kastrat på Lillegut idag och för Delizas BIS junior igår. Samt självklart grattis till NOM på Vanz och på Svarteman.

Kurre fick "nöja" sig med BIS senior både igår och idag. Senior är lite lurigt att ställa i eftersom man inte särskiljer på kastrater och fertila katter. I vilket fall så gick han mot en dubbelt så stor perserkastrat med drivor av päls och i mitt tycke en snygg katt som dessutom var i full kondition. Men det gick som sagt vägen. Just nu ägnar han och resten av katterna sig åt sina nya roliga leksaker som låg i vinstpåsarna. De är suveräna Yvette (hennes bollar och småpåsar).

Ingela

Dockan
0

SkrattandeVa jätteroligt Varmt Grattis till er alla idag igen,han är så vacker.Lena

Hälsningar LENAGlad

Paddiz
0

Vill säga GRATTIS till Dini, Karin och Mattias. Ni är väl värda denna dag.

/Yvette med familj

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

SussiF
0

Grattis !!!!

Cajza
0

#10 Tack Ingela för ditt grattis. Ja det är en skön känsla att bli BIS två dagar. Grattis till Kurres BIS senior, men du och Kurre har vanan inne att bli BIS, hoppas ni njuter av även denna framgång  // Karin

Tack Yvette för ert grattis, grattis till era framgångar // Karin

Tack Susanne för ditt grattis // Karin

Karin

cobbyluck
0

Hej Karin

Ett stort GRATTIS till BISEN.

Visst är det en skön känsla när man får BIS på en egen uppfödd katt.  Lycka till i framtiden.

MVH

Yvonné

Cajza
0

#15 Tack för ditt grattis Yvonné. Det känns underbart att vinna BIS båda dagarna och som du skriver, extra roligt på en egen uppfödd katt. Vi svävar fortfarande // Karin

Karin

KungBores
0

#14 Tack Karin. Vi njuter jag lovar. Kurre fattar väl inte så mycket men han gillar sina nya leksaker i alla fall :)

Chiarettos
0

ETT JÄTTESTORT GRATTIS, han är verkligen jätte fin.

Bodil

Cajza
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej igen

Idag läste jag min egen rubrik och det ska naturligtvis stå BIS och inte BIV.

Ha en trevlig måndag // Karin

Karin

Summerwinds
0

Grattis till vinsterna!! Extra kul att vinna med katt från egen uppfödning. stort leende

simzonites
0

Grattis till helgens framgångar!

/Lotta

Cajza
0

#20 Tack för ditt grattis och visst är det något speciellt att vinna med sin egenuppfödda katt  // Karin

#21 Tack Lotta för ditt grattis // Karin

Karin