Hemsida
Har fixat hemsida för min Kotten idag… Fler sidor kommer att hamna under denna domän, så det kommer att länkas dit från denna sida så småningom.
kram
Vilken fin hemsida du har gjort! =)
sååå fin
den ska vi lägga ner lite mer tid på efter vår utställning
har du lagt den på länkar
jag har inte kollat..men den ska naturligvis finnas där
Nä har inte lagt den på länkar, hur gör jag då då? Den skall inte ligga under uppfödare (än *asg*) men…
Jag var inne o tittade på din hemsida, jättefin!
Jätte fin hemsida med en jätte fin Kotten
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Har också varit inne och tittat den är jättefin
Fin fin sida :)
tackar… grafiken står inte jag för då… förrutom loggan och foton, o inte har jag gjort php-scripten heller men jag tycker jag är duktig nu när jag lärt mig hur man använder sig av PHP-plattformarna! Har velat i ett par år men inte vågat mig på det.. Men nu har jag vågat mig på det! :) hehe…
Fick bilder av englagirl på Kotten som liten också så de finns där också! DET var skoj!
kram

Jättefin hemsida du har, kanon
//Jeanette
Jätteläcker sida, jag skrev en rad i gästboken 
/Lotta
#10 såg det!
just nu sitter ja o filar ihop min mans hemsida under samma domän http://discovery.yippieekiyay.com
Hans sida kommer att handla om en hel massa saker som ligger honom varmt om hjärtat…
Hej o hå…. jag skriver och skriver… det är mycket som skall göras när hela familjens sidor flyttas och bytter plattform och allt det här!
Skriver lite i bloggen på Kottens sida och maken uppdaterar sin sida och min egen sida har nu fått starta om på denna domän istället med ny plattform och jag beslöt att faktiskt skriva om allting från grunden för att man alltid förändrar både språk och tankar lite genom tiderna.
Så gillar ni andra sidor än kattsidor, mer personliga sådana så är no välkomna in genom att följa alla länkarna.
Kramen
Junia
PS. Kottens öra är i princip läkt…DS.
Härligt att örat blivit bra!