Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 605 ggr
nettan123
0

bebbar 3 veckor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

HEJ!

Vill visa mina pojkar som är nu 3 veckor, fick 2 kullar på samma dag, och det är andra gången det händer. Var lite nervös för Popsie som gick över i några dagar och Vera fick en dag tidigareGlad

Dessa pojkar är efter Eddie och Vera

Jeanette

Annkis54
0

Åh vad fina de är
kattungarna nu för tiden blir bara finare o finare tycker jag hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Bullan
0

Så fina!!! Vilka miniöron de harSkrattandeKyssså sött!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Marita-L
0

Så söta..jätte fina och nästan inga öron Glad mums..

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

Vilka söta syskon!

Millan71
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oh så söta!!!Har ju en efter William och så morfar som är Eddie;)Lilla Arwen,mammas lilla larvKyssmamman den snygga Black AngelRäcka ut tungan

Lovebuffen
0

Ååh vilka charmtroll  - såååå SÖTA!!!

heliotropes
0

Dom är ena riktiga snyggisarKyssdom här småttingarna får du vara extra stolt överKyss Jag kommer och tittar på dom snartFlörtKanske en åker ner i min stora handväskaSkrattandehihi!!

Eva // medarbetare på Perser

manbukten
0

Jättesöta alla tre

KungBores
0

Jättesöta bebisar. Plus i kanten är att det ser ut att vara exotic :) Vera är det hon från Eddore?

Maggie
0

De är jättesöta!!

nettan123
0

HEJ!

Tack för alla snälla ord om kullen och #9 så är det Eddore Vera som är mamma och GIC Amors Troll Eddie Murphy pappa

Fler kort på dem finns på http:// www.kibows.se

// Jeanette

KungBores
0

#11 Tyckte väl att jag såg vissa likheter med Clarice senaste bebisar. "Moster och halvmorbror" hälsar och grattar till de fina släktningarna :)

IdaJ
0

Jättesöta!! =)

Trini
0

Är så sugen på att vi ska få egna kattungar här hemma, så jag tittar lite extra på era fina bilder och försöker nosa lite genom skärmen :)

Underbart söta små kissar!

blackangel
0

Jätte söta, storasyster Bea hälsar;) Aragon har oxå växt till sig nu o börjar bli en snygging;)

ophelia
0

3 jättefina charmtroll Grattis.