Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 295 ggr
McLaren
0

Nu är vi äntligen hemma....

Hej på er! Nu är vi äntligen hemma i Karlstad å Mc Laren och Niki har ätit, gått på toa, drukit vatten, kollat in varje vrå i huset, testat leksaker, gossat. Resan hem har verkligen gått super.

Tina! Vilka stabila katter du uppfostrat. De är enorma.Skrattande

Carina! det blir svårt att få med dig Niki i morgon, gud va go han är! Flört

Ha det bäst.

Hälsar en STOLT nybliven perser ägarinna vid namn ÅsaKyss

BumbleBee
0

Grattis och lycka till med lilla grabbenSkrattande, kanske kan få komma o kika på honom framöver när han blivit hemmastadd.  Kan tänka mig att Carina och hennes familj längtar att få hem sin kille också.

// Lillevi

miascharming
0

Grattis & välkommen hem Skrattande

Lycka till med din gobit,

// MIa.

IdaJ
0

Grattis! Lycka till med lillkillen!! Glad

Dockan
0

KyssGrattis till en söt liten kille och pussa Niki från mig,det är jag som har gett honom hans fina namn.Lycka TillFlörtLENA

Hälsningar LENAGlad

Annkis54
0

Lycka till med din nya familjemedlem
ska bli kul att se kort på honom hemma hos dig..framöver

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

ophelia
0

grattis och Lycka till med den lille killen.Han är så fin.//Sylvia

Kittentotts
0

Kan ni tro jag längtar till ikväll eller? Nu åker min gubbe till jobbet som är i Göteborg, efter dagen åker han upp till Åsa för hämta vår lille kille.

Kan tro de är stabila dessa killar, de kommer fr en bra uppfödning med massa kärlek,hoppas du inte saknat dem för mkt inatt Tina.

Tack Åsa för all hjälp med Niki.

Cajza
0

Grattis och lycka till med din hane // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

krasivis
0

Lycka till och stort GRATTIS till det nya stjärnskottet!!

Harlibries
0

Imorse så va d tungt när vi satt å åt frukost d måste jag tillstå….lilla Solo (som inte e flyttklar ännu på nåra veckor) han somna av det vi här (norr om dalälven) brukar kalla  "paltkoma" HemlisFundersamPå något sätt så lyckades han få i sig frukostgo´bitarna för alla 3 i morse.

Åsa har skickat massor av bilder på Niki & Mc, så vi vet att d har d kanonbra! Jag önskar att man alltid kunde vara så säker & trygg med kattungeköpare som vi är denna gången. Denna kullen har vi absolut hittat d bästa hemmen tillSkrattande

Hussen va dock ovanligt tyst i morse, Niki brukar ju alltid sitta i hans knä å smaska ost till frukost…

Tur att vi har denna lilla sötnosen nåra veckor till *ler*

Kittentotts
0

åh vilken sötnos du visar Tina. Kan tänka mig husse va tyst imorse, inte lätt då någon varit så på som de 2 killarna varit vid frukostbordet, sen så va det tomt. Vi kan lova Niki kommer få fortsätta vara bortskämd vid frukostbordet med alla sina nya kompisar som också gillar smaka på skinka,ost mmm på mornarna med oss. Ska bli spännande se om vi får en kompis till i vår säng, idag sover enbart vår Diva hos mig om nätterna. Nu ska jag städa o göra fint under dagen så vi kan sitta mysa ihop oss ikväll då de kommer hem, gissar de kan vara hemma mkt sent av den långa vägen de får åka om några timmarSkrattandejohnny är nog i karlstad vid 19-19.30 sen hem 23 kanske, ja det är mkt resande för min gubbe dessa dagar med löpande hona o annat, men tur han tycker om köra bil.

Marita-L
0

Grattis och det är alltid kul när det blir en bra start…super gottGlad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Lovebuffen
0

STOOORT GRATTIS till kattbäbisen som är såååå UNDERBART SÖT!!!! 

Och lycka till i fortsättningen! Glad

LarsiForshaga
0

Grattis till Mclaren, hehe. Roligt att se fler från Karlstad på forumet. Skrattande

Millan71
0

Lycka Till med lilla "Mackis" Ja visst har Tina verkligen fina kissar!!!

Kittentotts
0

Nu sitter jag med spänning för jag tror att Johnny och Niki är på väg hemåt, hoppas jag! Gud va jag är spänd av vänta på få hålla Niki nu

McLaren
0

Tack alla för de värmande inläggen!! Jag är så glad för min/våran killeSkrattande

Carina! Varsågod. Det var SÅ trevligt att få lära känna Niki lite. Det ska bli spännande att få följa hans utveckling.

Tina! Jag är så stolt och glad över att du gubben känner att Mc Laren är i rätt familj. Att ni är trygga med ert val.

Vi är så glada över Mc och han har redan efter denna korta tid  "gett mersmak"…Flört Kanske en kompis i framtiden..?

Kram Åsa

Kittentotts
0

#17 klart han ska få en kompis ÅsaFlört