Perser iFokus

Perser

Etikett: 11-utställning
Läst 302 ggr
Annkis54
0

Utställning o Nordic Winner på Åby Göteborg

Vilka glada o trevliga människor härifrån, kommer o ställer ut eller bara besöker oss nästa helg.? (22+23/9)
Jag ska ställa ut 5 st. 4 perser o så min lilla chokladexo.
Så idag  har jag badat Calle o Blossom…pust….tar nästan 1 1/2 timmer per kattFot i munnnen
Imorgon ska jag ta Mica o Cremis igen. tog de i förra veckan.
Men fina blir de i alla fall.
jag skulle ha tagit kort..men har lånat ut kameran o glömt att få/ta tillbaka den ..grrrrrrrrrrrrrrrrrr
typiskt när gubben äntligen är hemma o kan hjälpa mig o fota.
men men…ordnar sig hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

BumbleBee
0

Jag kommer fast bara som besökare för att se alla vackra katter och naturligtvis ska det bli trevligt att träffa er som ska dit Skrattande

Jag har också haft kattbad på 4 st här idagGlad

// Lillevi

Kittentotts
0

jag tror att vi kommer kika in också en sväng, jag o pojken. Men allt beror på om vår Olivia fått smått el ej, det är ju den helgen hon ska ha.

[Baboos]
0

Jag kommer också och tittar till er på söndag!!
Skall ha kamera med mig och ta lite bilder……

Lycka till alla som skall ställa!!!!

Och Annki jag kommer och tittar på dina katter så du har gjort ett bra jobb med badandet!!!!! HAHAHAHAHAHASkrattande

Skojar bara…..vet att du kan….Cool

Annkis54
0

Lillevi…glöm nu inte o leta reda på mig…o andra oxå naturligtvis
jag kommer att ha en MASSA knappar på mig…
3 st katteriknappar…3 st perser ifokusknappar…2 st KKN knappar o 1 st Nordic Winnerknapp
kna(ä)ppare kan det inte bli hehe
o Jonas..jag räknar kallt med dig
jag har flera stycken katter som behöver din "trimma i ansiktetkunskap"…jag kan inte alls..
Badet har väl gått 98% bra…vad du gör för hokuspokus det vet jag inte..för jag har aldrig sett så fint preparerade katter som du har. har jag smörat tillräckligt nuCoolFlörtHemlis
Vi måste ju ge Anne en match hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Jag önskar er alla som ska ställa Lycka Till! Annki bra du har massa knappar så jag hittar dig med :))))

Annkis54
0

#5..du lär ju hitta mig Carina..du känner ju igen mig, både med o utan knappar..Cool
du kanske kan hjälpa mig att trimma i ansiktet…

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

#6 Nä jag ska ta mig en kurs i detta av min kusin nästa gång. Olivias uppfödare visade mig snabbt en gång, men jag vågar inte ge mig på detta ännu. Själv tar jag ju öronen naturligtvis,sen ovan ögonen, kinderna ser jag också över, men det är ju olika hur domare vill man ska rensa el ej så man får vara försiktig. Vi kanske skulle ha en sån där kväll med fika o annat gott med en kurs i preparering av Perser innan våren kommer, vi kan ju bjuda in någon som kan, jag har en lokal här vi kan andvända till ändamålet om det behövs.

Marita-L
0

Jag skall också ta mig dit, ska bli så kul att träffa hela gänget igen och alla nya med. Jag har med mig 5 katter ska bli kul å se om jag klara av så många.Glad

Men jag vill också börja bada katter nu!!!! Fast min förkylning gör att jag blir helt färdig efter en halv kattungeHemlis..men ett par alvedon å några iprem och en massa hostmedicin.. så kanske det går..hahahaha

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

#7..det var ingen dum ide
ska vi fråga Jonas hehe
ta det lugnt Marita
risken är väl att du rasar igen om du går på för hårt nu
det är väl mest exoter du ska ställa ut..o ungar..så du kanske bara behöver bada en gång..eller???

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

#9 Ja det finns ju några som kan detta runt ossSkrattandeKanske är någon villig att hjälpa oss och ha en visning. Finns det inget homeparty med djurartiklar så kan vi ha detta med också, vore en kul grej tycker jag.

Dolleminas
0

Jag ska vara på en helt annan utställning, annars hade det varit kul och se era katter i verkligheten, Lycka till alla som ska dit!!!!

Annkis54
0

#11..vi kanske ses en annan gång när utställningarna inte krockar

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

damiji
0

Jag kommer oxå och tittar tillsammans med Lillevi

Hoppas bara att vi hittar, det brukar inte va det lättaste

Nån som har nån bra vägbeskrivning. Till Göteborg ska det väl gå bra men sen hmm jag gruvar mej. Vi kommer från Trollhättanhållet om nån kan förklara vägen 

// Ingela//

ophelia
0

Önskar er alla lycka till på utställningen NW i helgen.Ha det riktigt trevligtSkrattande

KungBores
0

#13 Från Trollhättan är det E45 till Göteborg. Väl nere i Göteborg kör ni mot Malmö E6/E20. Svänger av Åbromotet med skyltar mot Väster, hamnar mm. Ni är nu ute på Västerleden och kör förbi Astra som ska ligga till vänster. Första möjliga avfarten kör ni till höger. Tror t o m att det står Travbana. Parkering ligger uppe vid själva travbanan. Lycka till.

damiji
0

Tack för det KungBores

En bra beskrivning låter det som, hoppas vi hittar