Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 281 ggr
KungBores
2007-09-21 10:17
0

Gomorgon Fredag 21/9

Sista arbetsdagen i veckan vaknade jag upp till ett mulet och grått Göteborg med regn som bara hänger i luften. Det blir en häktisk dag med mycket att göra på jobbet och när jag kommer hem kan jag inte sätta mig i soffan heller och slöa. För då ska två katter badas och finputsas inför utställningen i Höör i helgen.

Ingela

krasivis
2007-09-21 10:38
0

Godmorgon!

Här är det halvmulet, tror att det blir bra väder senare idag.

Jag förstår att det måste vara kämpigt att jobba och samtidigt sköta katterna, särskilt inför utställning. Lycka till på den!!!

Marita-L
2007-09-21 10:41
0

God morgon här ifrån Viskafors..!!

Här regnar det men jag har fullt upp med att städa å ska snart iväg med Figaro till veterinären för en ombesiktning för han flyttar på måndag..sedan är det bad för i morgon åker vi…
Lycka till Kung Bores i helgen !!

Ha en fortsatt trevlig dag / Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
2007-09-21 10:44
0

Godmorgon alla!

Jag har tvättstugan på morgonen idag, sen ska jag städa o gosa med nya killen här hemma.

Imorgon ska jimmy ha sitt första kalas på hemmaplan, så här ska inhandlas ballonger mmm, ja en del är inköpt redan, men inte visste jag han hade så mkt vänner, vi får ju huset fullt, ca 12 ungar, men men det blir roligt, jag älskar ju dessa barn

AnnaKarin
2007-09-21 10:53
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon! Här skiner solen och vi kan se fram emot ännu en underbar höstdag. I övermorgon är det då äntligen utställning i Timrå och jag får ta hem min nya kisse dessutom. Inatt har jag sovit hela natten utan avbrott men vaknade med lite dåligt samvete för att jag tyckte att det var så skönt. De senaste månaderna har jag varit upp flera gånger per natt med gammelhunden men han fick passera Regnbågsbron igår.

Hoppas på en underbar dag för oss alla!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

ophelia
2007-09-21 11:15
0

Godmorgon från Österlen.

Gråmulen fuktig väderlek men annars är det bra.Ska förbereda mig att köra till Höör jag också men bara för att titta.Ska bli så himmla kul att komma ut lite.Har ju inte varit på kattutställning sedan Maj.

Börjar fundera på om det inte snart är dags att ge småttingarna sitt första bad.Kanske jag ska vänta någon vecka till.Vad tycker ni andra.När gör ni första badet???

Ha en bra fredag//Sylvia

Kittentotts
2007-09-21 11:57
0

#4 Jag vet vad du pratar om AnnaKarin nu kan du pusta ut, sova, detta behöver du inte ha dåligt samvete för alls.

För 9 årsen hade jag en schäfertik som jag drog mig för låta somna in, en dag tog jag steget utan att säga något till mina gubbe, för denna vovve va hand allt. Hon va mkt sjuk fr valpstadiet redan, gick på kortisom hela livet, mot slutet klarade hon gå 200 meter nästan, sen flåsade hon och va så dålig. Efter Lady som hon hette lämnat oss kunde vi äntligen åka besöka släkten,vänner mmm, sen så luktade det fräscht hemme, Lady luktade dött lik imellanåt pga alla sår. Nä tänk att gammelvovven äntligen får vila, och minnena finns.