Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 436 ggr
Trini
2007-09-20 19:06
0

Godmiddag!

Hoppas alla haft en bra dag. Här hemma går det framåt med Krumben (som barnen så gärna vill kalla honom), han är förstås rädd, men är riktigt kelig när det är lugnt i huset, då kommer han och stryker sig, framförallt på Daniel hmm..det är ju min katt!Skrikandes Hi hi, ja han kanske kommer fästa sig vid maken, de andra katterna har mig som favorit så det får jag väl tåla :) Kanske har någonting med hormonerna att göra Ha ha, de känner samhörighet. Jag är i alla fall glad, och förvånad, att han har visat såna kärleksförklaringar redan.

En fördel i acklimatiseringen tror jag är att vi har en löpande hona här hemma, hon vill sååå gärna, men fattar inte att han kan para henne och han är fortfarande för osäker för att göra sådana närmanden. Hoppas hon inte har slutat löpa när de sen har hunnit lära känna varandra bättre.. Jag ska visa bilder på honom när han börjar vara mer framme. 

Ha en bra kväll!!

krasivis
2007-09-20 20:06
0

Vad bra att missen börjar att acklimatisera sig så sakta! Det kan inte vara lätt att komma in i gänget som ny, vuxen hankatt.

Nospussar till missen med önskan om att han snart ska känna sig hemma hos dig/er!

//Elisabet

Annkis54
2007-09-21 00:18
0

det låter som det går precis så bra som det ska göra

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se