Äntligen hemma!
Nu är han här efter en lång dag av bil/buss och flygåkande. Lille gubben, är förstås lite rädd nu, men blir nog glad över att få ha tjejerna ifred hädanefter :)
Jag är helt slut efter dagen, de som är pigga och nyfikna är förstås Zigrid och Zelda. Ja nu hoppas vi på bebbar framöver.
Gokväll!!
//Lycklig blivande kattuppfödare Trini
Grattis hoppas du snart får smått !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
KUL! GRATTIS!
Grattis!!! Lycka till med allt i fortsättningen!!!
Grattis!! Lycka till i framtiden! =)

Jättekul,,,,all lycka till dig nu :)
//Tessan
Tack alla! Vi har släppt ut honom från sovrummet nu, så att han får bekanta sig med huset i lugn och ro när barnen sover. Han har faktiskt vågat sig ner till vardagsrummet.
Zigrid ligger och rullar framför honom för att visa att hon är snäll, dock så löper Zelda nu, ja det måste vara så för han är jätteintresserad av henne, men hon är rädd och drar sig undan :)När jag kliar henne på rumpan så blir hon dock helt till sig, och lägger sig ner, lyfter upp rumpan och lägger undan svansen. Hon ropar också en del, men inte så högt. Hon förstår dock inte att det är han som skall para henne he he, hon springer iväg när han närmar sig..
Vi har sagt så att om det blir några barn nu så får det bli det och jag får ställa ut henne mera senare. Det skulle passa så bra i tiden och så vill hon ju så gärna just nu
. Spännande är det!
Vad skönt att höra att resan gick bra o att allt har gått bra hemma.
Nu väntar vi bara på kort hemifrån
lycka till med Zigrid..som du säger…blir det så blir det hehe