Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 530 ggr
krasivis
2007-09-19 09:20
0

Godmorgon!

Godmorgon på er!

Jag har visserligen redan svarat på inlägg redan. Ha´en bra dag alla. Idag ska jag gå till frissan o klippa mig, fick lämna återbud när Gabbe var dålig. Så nu är det riktigt efterlängtat att gå dit.

AnnaKarin
2007-09-19 09:23
0

God Morgon! Trots förkylningen så känner jag mig oväntat pigg idag. Trodde att jag skulle må betydligt sämre. Det ser ut att bli ännu en fin höstdag här idag.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

krasivis
2007-09-19 09:25
0

Här har vi också varit förkylda. I helgen var jag riktigt "dassíg" men nu är det bättre. Krya på dig AnnaKarin!

Cajza
2007-09-19 09:47
0

Godmorgon från "södern"

Här är mulet, uppehåll (än så länge), kallare och hösten har kommit även här nere. Ikväll väntar ett tandläkarbesök (laga 2 hål) både dyrt och otrevligt.

#2 Hoppas Gabbe känner sig bättre och såret ser bättre ut.

Ha en bra dag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

krasivis
2007-09-19 09:59
0

Tack #3. Jag har satt in en bild under "Gabbe har varit åter hos vet…" . Bilden är från igår. Allt verkar mycket bättre nu, pannan är ganska platt men det kommer fortfarande lite var ifrån svullnaden.

KungBores
2007-09-19 10:18
0

Godmorgon från ett än så länge soligt Göteborg. Var lite sliten så det blev bilen till jobbet idag. Men de uteblivna cykelturerna kommer att kompenseras med en lång promenad när jag kommer hem (även om det regnar).

Önskar alla en trevlig dag!

Ingela

Kittentotts
2007-09-19 11:21
0

Godmorgon allihop!

Här kämpar vi med våra småttingar, lillekillen verkar ha lunginflammtion så vi får se hur detta går vägen, ser inte så ljust ut just nu. De andra 2 ser mer pigga ut, en av dem är mkt kraftig och en hejare t krabat. Mammakatt har tagit sin roll nu i lådan.

Annars ha vi sol och jag har varit på promenad med lilla Kajsa i skogen vid 8 tiden redan, vår schäfer är dessa dagar med johnny på jobbet då han mått dåligt av stressen då kajsa löper.

ophelia
2007-09-19 11:57
0

Godmorgon från Österlen.

Solen skiner men det blåser som vanligt här.Luften är riktigt kylig både inne som ute.Så det behövs lite eldning i dag.

Kattungarna busar för fullt och har kommit på att man kan klösa på stolpen.Det tycker matte om.Nu börjar den roliga tiden med skjuta upp ryggar och gå på sidan och svansen som en uppburrad borste och smyga på varandra lekar.

Håller tummarna Carina att allt ska gå bra för dina små.

Ha en fin dag//Sylvia

Bart
2007-09-19 12:37
0

Godmorgon från Uppsala oxå,här skiner solen från en klarblå himmel,men det är kallt bara en 7-8 grader+.Ska åka och handla om en stund och senare bada en katt är det tänkt.

Bullan
2007-09-19 12:43
0

Här i Rosvik-Piteå, så var det frost i natt och bilarna var vita på morgonen. Nu är det +9 grader och en ganska fin höstdag…ingen sol nu, men ganska ljust ändå.

Är också förkyld som alla andra…sitter i bihålorna*blä*

Tror Bullan(kissen) är på G med löp nu också! Men ingen parning nu i höst iallafall…planerat alltså.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*