Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 533 ggr
AnnaKarin
0

God Morgon 18 september

Vaknade till ännu en strålande höstdag men tyvärr med rejält ont i halsen. Idag blir det till att ta det ännu lugnare än vanligt. Jag får väl strosa runt lite på tomten med en sekatör i näven och klipp lite här och där.

Hoppas på en bra dag åt oss alla!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

ophelia
0

Godmorgon från Österlen!!!

Regn regn regn det är vad vi har här idag.Men det gör inget för jag ska ut och handla så jag har inte ont av det hela.

Hoppas det är bättre väder hos er andra.

Ha en bra dag allihop//Sylvia

krasivis
0

Godmorgon!

Jag har varit uppe tidigare men eftersom jag hostat så förskräckligt i natt så tog jag mig en lur till!

Vädret här är lite molningt men inget regn, skönt!

Idag ska jag tillbaks till veterinären med Gabbe. Igår sprack hans varböld av sig själv och massor av var kom ut. Men, det finns mer kvar så förmodligen så kommer de att dränera. Det har jag aldrig varit med om tidigare.

billyboy
0

Hej o go förmiddag! Jag vaknade kring 6.30 o har varit iväg en sväng på arbetsträning. Nu är jag hemma och skall väl spendera en del av dagen med att arbetsträna hemifrån (kan hålla på med deras hemsida från min egen dator lika gärna). Vädret, vackert höstväder. Hundar busar och katter äter o mår gott i stort sett. Kottens öra ser ut att läka ganska fint. Får se hur det blir! Men så här långt går det bra.

Annkis54
0

godkväll i stugorna
här har det varit en vacker höstdag..katterna har kunnat vara ut o gottat sig
idag har jag handlat o börjat att se över packningen inför utställningen
nästkommande 2 dagar blir bara bada katt o bada katt o bada katter..hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se