Åh här jobbas det..
Titta i Fredags kom vårt efter längtade glasparti vi har sparat så länge ..min gubbe blev som små barn på julafton så han å farfar började medsamma..se så fin det blev..å tänk vad fint det kommer att bli med lister å panel och när man kan börja inreda det med mysiga möbler å mysbelysning…
Katterna blev som tokiga så mysigt tycker dom det var att nosa där..tänk va..Ludde vår hund han gick rätt in i glasrutan..hahahaha ursäkta mig men det såg så kul ut.
Nu ska det bara städas upp också men jag är sjuk fortfarande så det går ju inte fort…

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Åh marita vad fint det blev
tänk vilka goa kvällar ni kan ha läääänge
nu är de dags för dig att tillfriskna…utställning om en vecka ju
som om du inte visste det hehe
Ja det blir mysiga..kanske lite pussiga med..fniss..

Ohhh va fint det blev, där kommer ni och missarna att kunna ha många och långa myskvällar. Jag blir lite avis jag :-)
Kram
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Jättemysigt! Vi ska bygga vårt nästa år, men inte så fint! men inbyggt blir det allt.

Grattis till enläcker plats.
Åh vad det ser mysigt ut redan nu! Där kommer ni att ha många trevliga stunder, kan tänka mig att katterna kommer att bosätta sig där.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Tack det kommer nog bli väldigt bra när det är klart..Vi har lääängtat läääänge efter att få färdigt den.

Oj vad SUPERFINT ni fått det!! Riktigt bra blev det!! 

Kanonbra, Marita. Dina kissar har det verkligen jättebra. Ta det lugnt själv bara. Du ska ju vara på topp nästa helg. Katterna hamnar säkert i topp. Vi ses.
Lena W
Betty Back`s Exotics
Supersnyggt!
Tack alla, det är så skönt att sitta där ute..det är så harmoniskt.fast kallt..brr…det är många filtar å raggsockar just nu…åh en hel hög med katter…
Så här såg det ut på kvällen när man stod på gräsmattan nedanför..det är bara lite lister osv..kvar nu men det ska dom göra nu nästa helg.

Marita JAG KOMMER
sååå mysigt..har du raggsockar till mig oxå
jag vill oxå haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sånt fiiiiint

Nä men det går väl att ordna
Ta gubbens..fniss..glöm inte chipsen..
#13 vi får stop för gasol..den suger ut syret så det var/är förbjudet att ha en gasol värmare i inglasningen..
Så vi ska skaffa oss en El bras kamin..Peters bror har en den strömmar ut värma och det ser ut som eld å det knastrar som en vanlig kamin men den går på El..säkert svindyrt att ha på den men lite mysigt måste man ju få ha..
har funderat lite på samma ämne
vad man kan ha för värmekälla där ute
den elbraskaminen…är den varm vid beröring så att man får passa katterna för att komma för nära??
chipsen står nu på inköpslistan
jag ska prata med lena så tar vi med när vi hämta hennes snygging hehe

#15 ok…våran inglasning blir inte vinterisolerad, och inte lika tät då heller! Tex så kommer dej luft genom trallspringorna. Så då går det ha gasolen igång
då det blir litet ruggigt ute.
Elbraskamin funkar ju jättebra det med:) Finns de som det nästan ser ut som om det voer en äkta eldkamin:)
Blir litet avens…vill ha inglasat jag med…NUUUUU!!!!
(sa jag litet?
)
Bullan vår är inte heller vinter isolerad
Annki om du tänker dig en öppen brasa men några vedpinnar i så ser den ut..fejkad eld å värmen kommer ut som en värmefläkt ungefär så katterna ligger nog nedanför å njuter
Är det du som kör Lena ? Då så får ni komma lite på kvällen ha på er raggsockarna å jag står för filtarna så tänder vi massor lycktor å dricket kaffe å goa mackor

#18…hmmm…kanske det inte kommer tillräckligt med syre iallafall?
Har jag då inte tänkt på!….i vårat fall. Fanns det något skrivet om det i bruksanvisningen???…om det nu fanns någon sådan, då ni fick era glaspartier.
Nä det stog inget där utan jag bara sa till Peter att vi kanske skulle ha en gasolvärmare då sa han att det var förbjudet..jag har aldrig ifråga satt för han har ju sådan koll på sådant..men ta å gör en säkerhets koll ändå.

Jättefint! Ser helmysigt ut!!
#18..ja vi har pratat om att jag ska åka med hem till dig
men det är inget 100% bestämt
men jag åker gärna med om jag får ..please
Självklart kom du !!
supersnyggt!!