Uppdatering
Hej
Mitt i all bedrövels så har jag försökt få till lite bilder av kattungarna och lagt ut på hemsidan ( http://www.funestig.net ) Välkomna in och kika!
Pippi Pop ser lite rolig ut för hon gick och tappade nästan all päls så hon fick gå under namnet "SkallePer" ett tag, men nu har pälsen börjat komma tillbaka och har redan vuxit upp emot 3 mm. Jag besökte naturligtvis veterinären då det hände och hår/hud prov är skickat till analys men det kommer troligtvis inte att viasa någonting. Det är tydligen så att båder perser och birmaungar ibland tappar päls utan anledning och sedan efter ett par veckor växer den ut igen…. Knepigt är det och det är första gången det händer mig. Är det någon annan som har råkat ut för det?
Kram
Sussi

Vår Olivia tappade hela sin krage i somras, mkt av resten av pälsen med, vi fick bara höra detta va normalt, nu börjar ny päls växa ut så vissa gör tydligen så
har inte råkat ut för detta själv men har hört talas om det. Man kan testa att smörja in kattungen med lite vetegroddsolja så tvättar de andra katterna den och det ska tydligen stimulera pälstillväxten 
/Lotta
Sussi! De små killarna är ju jättesöta och fina! Lycka till med dem! Pippi får säkert tillbaks pälsen igen!
Jag är mycket ledsen för att Polly inte är med längre.
Kram från Elisabet
Dom ser så söta ut!
Ledsamt att inte lill Polly klarade sig
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Åh så söta de var
o vilket fint kort
jag har inte haft nåt liknande hos mig…med tappad päls..men de andra skriver ju att det förekommer så ….då är det nog normalt.
Tack ………………