Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 520 ggr
simzonites
2007-09-17 14:25
0

Flyttat

Kikar in här en liten stund, har inte fått igång Internet hemma i huset efter flytten ännu men får troligtvis det nån gång under veckan.

Flyttkartongerna står i staplar lite överallt och möbleringen är lite provosorisk i vissa rum eftersom vårt kök inte är riktigt klart ännu. Så allt känns lite upp och ner för tillfället. Men katterna trivs i huset, de älskar att springa upp och ner i trappan Skrattande och de tycker det är så bra att matte inte fått upp några blomkrukor i fönstren för då har de maaaassor av plats att sitta och spana ut i trädgården.
Kattungarna växer och utvecklas, Montgomery är en riktig kelgris, vill helst vara i famnen eller i sängen. Hans syster Grace är också kelig så klart men hon är duktig på att leka på egen hand. Ska sätta in nya foton på dem så fort vi får tillgång till Internet igen.

/Lotta

Marita-L
2007-09-17 14:29
0

Åh jag kan tänka mig att dom har kul nu Glad..Ska bli roligt att få se hur dom har växt..
Ta det lugnt det är jobbigt att flytta..men det är skönt när det klart.Glad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Cajza
2007-09-17 14:50
0

Fy vad jobbigt att flytta, bara synen av flyttkartonger gör mig piggig. Bra att katterna trivs i huset, det kan vara jobbigt att flytta med djur. Ha det bra och lycka till i huset // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ophelia
2007-09-17 15:06
0

Åh vad jag har saknat dig här.Skönt att ni har kommit på plats nu.Men avundas er inte allt jobb ni har framför er.

Kan tro att katterna tycker det är spännande att utforska alla skrymslen och vrår.

Fönsterbrädor har man inte dom för katternas skull???? Undrar Ophelia.

Lycka till nu i er nya hem Lotta och Johan och kiiisarna//Sylvia

Kittentotts
2007-09-17 15:54
0

Va roligt det går bra Lotta. Ja här älskar katterna med trappan, svårt komma fram bara för den andvänds även som sovplats, bra utsiktRäcka ut tungan

Annkis54
2007-09-17 17:48
0

ja Lotta..du har varit saknad hehe
Jag avundas dig…flytten o att få ställa iordning i ert nya hus. Hur jobbigt det än är så är det förhoppningsvis permanent
o tänk vad mycket bra o fiffigt man kan fixa till katterna…när man är med från början.
O det är klart att blomsterbrädena är till för katterna
blommorna hänger man i taketOskyldig

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se