Parningsdax!
Idag åkte min gubbe iväg med vår Fina Stina´s Princess Eliza på parning. Som jag berättad innan så har hon varit lurig i om hon varit dräktig el ej, det visade sig hon gick tom. Nu hoppas vi verkligen hon blir lyckat parad med samma hane vi haft till vår Olivia som ska ha ungar nu denna veckan. Så det blir smått hela hösten sen hos kittentott´s
I veckan kommer även vår nya kille Niki hem, mkt roligt på en gång.
/ Carina

Ja det kommer allt visas bilder, finns inget roligare än ta roliga kort på småttingar

Ohh va kul,,,hoppas verkligen att parningen lyckas nu. Är ju så kul med bebisar, min norska hona fick 5 bebisar i onsdags, och allt går såå bra hittills. Oxå lilla Niki oxå,,,gud så kul,,,han är ju såååå underbar,,,sååå söt. jag har ju 2 halvsyskon till honom här hemma, beauty o Danny.
All lycka till dig nu
Kram Tessan
nu håller vi alla tummar för dem

Tack Alla! Ja nu hoppas jag denna tösen får bli mamma. Hon är en som tar hand om alla småttingar i huset som kommer hem, hon vill verkligen ha smått.
#3 Ska bli så roligt få hem Niki, och att få se honom i verkligheten, sen verkar han vara en tuffing som passar oss i detta huset, och alla lyckönskningar behövs verkligen.
Åh vad kul mer småttingar på väg kanske !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#6 Ja Marita nu börjar jag ladda för myspyset som börjar i nästa helg och som sen inte slutar förrän i februari i så fall om nu denna parning lyckas också :)
Jag tror jag skrattar ihjäl mig,han är inte dålig din gubbe,kan du skaffa mig en sån tror du.Lycka Till och ha nu lite gott att bjuda på när han kommer hem.Lena

Hälsningar LENA

Lycka till med parningen.Håller tummarna tt det tar sig nu//Sylvia
Jag håller tummarna för att hon blir dräktig nu :)
Lycka till med alla kattungar under hösten!
Kram//Trini