Godmorgon!
Godmorgon!
Tänk, nu är det lördag igen! Veckorna går så fort. Här är det riktigt höstväder nu, lite kyligt men ändå klart idag.
Igår var jag till veterinären med lille Gabbe. Dagen före fick han en stor bula ovanför näsan och den var ungefär likadan igår, han har varit riktigt dålig. Han har fått en böld visade det sig så nu får han äta penicillin i tio dagar. Idag verkar han vara piggare i alla fall, äter, dricker, går på lådan o springer omkring lite.

Godmorgon! Här har vi storm, det är ruggigt kyligt. Idag kommer en liten Bob hem till mig som ska bo här 1 vecka medans matte/husse m familj/släkt ska åka på resa, matte fyller 50år nämligen. Ska bli roligt träffa bob igen som är född här, en röd-vit exotic kille. Under dagen så ska jag fortsätta packa upp det allra sista kartongerna SKÖNT.

Godmorgon!!!
På Österlen är det kallt och blåsigt.Hösten har tagit stormsteg hit.Björkarna har nästan inga löv kvar.Man ser även att fågelstrecken börjar dra åt söder. Vi hade tänkt att åka och titta på galopp tävling på Blommeröd men det hoppar vi nog inget trevligt i detta väder.
Kanske vi åker och kollar lite på Auktion i Sjöbo?Sedan får det bli en god middag och kanske ett glas rött.
Ha en trevlig lördag.//Sylvia

Godmorgon från ett blåsigt "södern"
Här är blåsigt (nästan storm), kallt och mulet, det blir en innedag idag. Vi ska bada katterna som ska med till FMK:s utställning i Höör nästa lör- och söndag.
#0 Vilken otur att få en böld där, hoppas det går över snabbt och att den försvinner för alltid.
#1 Hoppas det går bra och att ni har roligt med Bob. Vad skönt det måste vara att se slutet på kartongerna och att flytten är över. Hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus.
Trevlig helg // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon från ett blåsiggt Göteborg där solen faktiskt skiner. Om det är kallt eller inte vet jag inte. Men solen värmer i alla fall lite. Idag står städning och promenad på programmet. Annars så ska jag bara njuta att det är helg för på måndag börjar allvaret igen.

Godmorgon i sörmland blåser det inte ännu, men riktigt kall dag. Sitter i var enda led. Jag ska också bara njuta av helgen ocg pyssla me de mina. Veterinär besök låter inget rolig håller hålla tumme går inte fniss, så jag skicker en tanke.
God förmiddag! Här har vi många solglimtar mellan molnen men det blåser rejält kallt. Äldsta dottern är hemma i helgen så hon och maken åker upp till golfbanan en sväng och övar inför morgondagens tävling. På eftermiddagen ska vi hem till yngsta dottern (Eudora här) och fira hennes tjugoårsdag. Nu ska jag roa mig med att tvätta några maskiner. Hoppas att ni alla får en fin dag!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Jag fortsätter med….
….Go´midda!!!!!
Här i Gävle e d sol regn blåst om vartannat, så idag e d hård trafikerat i kattluckan ut i kattgården! Mats & Jag har vare på skördemarknad på fm å smaka på allt från goda ostar till pumpapudding *mums* så nu har vi fyllt kylen full me delikatesser som vi tänkte mysa me i kväll! Varm hjortronsylt me äkta gammeldags vaniljglass mmmmmmmm……
…längtar redan till kvällen!
Kattvården e precis avklarad så nu står alla missarna å trampar runt om kring mig..för d vet att d vankas lördagsgodis! Idag ska d få leverpastej å räkost; d e mums mums d!
Ha en riktig trevlig lördag nu!
Kramar!
Tina
God eftermiddag
här i trollhättan skiner solen från en molnfri himmel men det blåser. Men katterna kan fortfarande vara ut…fast det blir lite kallt inne med altandörren öppen
har duschat 2 katter idag..Calle o Blossom
så naturligtvis har vi lånat ut vår kamera grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
suck ja..inge att göra åt det
utställning om en vecka ..jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Go kväll säger jag som är sen i starten… Idag har det varit strålande väder i karlstad. Fast vi tog en bakar dag idag. Lova och hennes kompis Julia bakade chokladbollar (tröttnade efter 4) och Rasmus muffins med knäcktäcke (super goda). Sjäv fick jag bulldegen…
Nu är det bestämt, på onsdag åker jag och Tjove och hämtar Mc Laren!! gud va det ska bli skönt att få snosa och gossa. På onsdag är jag offisiell STOLT Perser innehavare.
Kattutställning om en vecka, läste jag…. Vart är den?
Kram på er /Åsa

Det är väl den som är i Göteborg? Åsa jag har skickat PM t dig, ser du ovan t vänster i inkorg 
#9..jo..vår IDP utställning är på Åby travbana i Göteborg
ska du åka dit o kolla
vore jättekul