Djurfadder
Jag har blivit djurfadder idag :-) och jag är såååå glad om jag kan hjälpa nån.
För BARA 25:- i månaden kan man hjälpa djurskyddet att omhänderta övergivna djur och hjälpa dom att hitta nya hem.
Vintern kommer snart och med den kylan och alla djur borde få ha ett eget krypin där dom kan få värme och få känna sig trygga.
Djurhemmet använder gåvan direkt för att ge ett övergivet djur allt det behöver.
Gå gärna in och läs på den här länken om ni har tid.
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
ingen dålig idé!!!

Mycket bra!!
Va bra, det ska jag också göra ! Lika bra att fylla i på en gång. Jag brukar skänka foder och kattströ till Djurskyddet ibland. Brukar passa på när jag vunnit foder och strö som jag själv inte använder och när jag säljer kattungar brukar det bli en slant in på deras konto.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Samma här, jag brukar oxå lägga i deras tunnor och jag sätter av en slant (100:-) per såld kattunge till Gävle katthem, har gjort så i många år. Likadant "loppisprylar" ger jag bort som dom kan sälja och få en slant för istället för att kassera saker som kan användas.
Och det här med att vara fadder och betala 25:- på autogiro drabbar nog ingen fattig och är vi några stycken som gör det så blir det ju en slant åt dom stackrarna som inte har det så bra.
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
ja..de behöver nog all hjälp de kan få
brukar finnas nån på uställning som tar emot "reklammaten" som man får som uställare…blir ju en hel del till dem
o så skulle det ju vara bra om de har en liten sparbössa där oxå