Sov gott älskade kissen
I fredags fick min älskade perser kille Jerker somna in.
Usch vilken pers…allt här hemma påminner om honom på ett eller annat sätt.
Varje gång jag häller upp mat till den andra kissen förväntar jag mig att Jerker ska komma tussandes till skålen.
Tänk vad ont det kan göra…hjärtat slits itu på mig.
Gå gärna in på min hemsida och läs mina avskedsord om honom…scrolla ner på sidan så finns det där.
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Det va tråkigt!
det är alltid jobbigt när en familjemedlem går bort
Många tröst kramar !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Oj, vad ledsamt! Varmt deltagande ifrån oss i sorgen + nospussar från kissarna! /Elisabet
jag beklagar verkligen din sorg och förstår hur du kan känna dig
jag lider med dig men du skall veta du har hela detta forum bakom dig nu

Tungt är ordet.
Förstår att det är tungt. Kram!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
jag lider med dig
men han har det så bra nu
denna dikten är helt underbar
This is their prayer…
Never think of me as dead… I´ve just gone on ahead… And the love you gave me, I will carry through eternity. Keep me always on your mind, by loving others of my kind. Do not linger in your grief… Just hold on to this belief… That when it´s time for you to come this way… I´ll be waiting for you on that day.

Lider så djupt med dig!!
Vet hur svårt det är, för jag har gjort samma "resa själv" - hjärtat går sönder. Med tårarna spolas glädjen bort och man tror att man aldrig mer kommer att bli glad igen……men jodå, glädjen kommer tillbaka igen!
Det viktiga är att minnas att ens lilla vän slipper lida mer, att det svåraste beslutet man tagit befriar ens lilla vän från smärtan och plågan.
Tröstkramar till dig!

Beklagar sorgen! Vet att det känns svårt!! Lider med dig..
Håller med #6 Verkligen en underbar dikt!!

Usch va tragiskt,
Ingen kul läsning innan sängdags, jag bara gråter…….
Kan snart inte läsa nånting som har med våra djur att göra då det blir ledsamheter, jag är väl inne i en känslig period just nu antar jag för jag började gråta då jag såg rubriken till detta och läste ditt inlägg och inte blev det bättre då jag läste Annkis inlägg :-(
Tröstkramar i alla fall från mig
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
vill bara säga att dikten tog jag från #CBA´s sida om Jerker
jag hade svårt att hålla tillbaka tårarna jag med

Så jobbigt för er.Saknaden är stor när någon går bort.
Tröstkram//Sylvia

Tack snälla all ni!
Iböand känns det lättare men så kommer en situation eller vad som helst som får mig att tänka på Jerker och så kommer tårarna…sitter och grinar nu t.o.m.
Visst är den fin dikten :o)
Varje gång jag läser den så gråter jag, även fast jag inte har förlorat en älskad vän nyligen.
Han var så söt med sitt "arga" M i pannan och med sin 1,5 mustach!
*lätt tårögd* Vilka fina avskedsord du skrev.
känner verkligen med dig.
*Styrke och tröstkramar* Jobbigt när ens familjemedlem måste gå vidare.
Men man får tänka på dom fina stunderna man hade med dom små liven. Han blev ju rätt gammal trots allt.
Han verkade ha haft ett underbart liv med er 

#14 Han hade cystor på njurarna och av vad jaghar förstått så är 13 år gammalt hos en katt med cystanjure.
Jag väntar bara på att veterinären ska ringa och säga att jag får hämta hans aska snart.
#15 han hade så väldigt många små hyss och idéer för sig med allt…hela tiden förväntar jag mig att han ska komma för en liten pratstund eller norpa åt sig en bit mat.
Jag beklagar verkligen. Stärkande kram till dig. /Åsa
Jag beklagar sorgen, all styrka till er!
Tröstkramar till dig, har också gjort denna resa med min lilla britt Sara, vet så väl hur man påminns om allting, vad vacker han var din prins och vilken vacker dikt