annonser
Hur gör ni ?
Här mailas det ..jätte seriösa svar men avslutas med att jag skall ringa upp mobiler hit å dit.. och även pga internets problem..
Jag känner ju att om någon är intresserad så ringer dom mig men kanske har jag fel..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Tycker du har alldeles rätt, om man är seriöst intresserad så hör man av sig själv, lämnar inge nr o så. Så jag tycker du ska vänta så hör "den rätta" av sig.

Tycker nog att när man har fått den första kontakten via mail så ringer man som ev köpare upp sedan om man fortfarande är intresserad.

Instämmer med tidigare kommentarer, intresserade köpar ringer inte uppfödaren. är mans seriöst intresserad av en annons får man lov att ringa på den.
håller med alla 3 ovan
annars är intresset ljummet
tänk hur man själv är när man har hittat nåt som man verkligen vill ha
man är ju livrädd att nån hinner före hehe

Jag har också fått sådanda mail, men jag ser ju helst de ringer upp mig som ni säger ovan. Brukar ibland svara detta om ett mail kommit också att de gärna får ringa mig.
Jag som nyss tingat katt kan säga att när jag är intresserad så ringer jag. Annars vet jag ju inte hur uppfödaren är och vilken känsla jag får för denne. Det är ju viktigt att det känns "rätt"
Lycka till!
Åsa

De får gånger jag haft kattungar till salu och fått liknande mail har jag artigt svarat att "du får gärna ringa mig om du är seriöst intresserad!" Jag har inte ens kommenterat deras rad om att jag ska ringa dem.
HAR de då varit seriöst intresserade så har de också ringt utan tjafs.
Jag håller med alla som skrivit ovan mig - är någon seriöst intresserad så ringer de.
Att be säljaren ringa för att det är dyrt att ringa från mobil, det tycker jag faktiskt är direkt fräckt!!
Själv lägger jag märke till sådana saker i bedömning av ev. köpare av liten kattbäbis……därför att det ju faktiskt är en BÄBIS det handlar om!
#7 precis…jag lägger oxå märkt till sånt
om det inte tycker att de har råd att ringa till oss….för att de har mobiltelefon kanske
hur ska de då har råd att ha katt