Nu är jag tillbaka!
Hej allihop! Nu har vi fått igång internet igen.Men tiden att sitta här kommer inte vara så mkt denna veckan heller, jag har fullt upp med allt som ska fås i ordning
Aldrig mer flytta! Det är verkligen sant! Katterna tog flytten bra, hundarna är ovana vid alla nya ljud som finns i ett område. Vi har hunnit ha släkten här, vänner mm, och i helgen kommer en liten kille jag fött upp för hans familj ska resa bort 1 vecka.
Maskot flyttade dagarna innan flytten till sitt nya hem, det va så roligt få bilder fr nya hemmet där allt gått kanonbra.
Merlin som också flyttade innan till sitt nya hem har blivit bästis med Elvis jag fött upp i sitt nya hem. Man bli så glad av läsa allt postivit.
Vår Jimmy pojk 10år har funnit såå många nya kompisar, de springer in hos varndra, cyklar o leker. Han är så lycklig som cyklar på sin nya födelsedagspresent till skolan själv varje dag.
Nästa vecka väntar vi smått i huset, vår svartsköldpadda Olivia ska ha mitten-slutet av nästa vecka.Många i den magen :))
Hoppas alla ni andra haft det bra på forumet, jag har inte hunnit gå igenom alla trådar, får ta dem efter hand.
Kram på er alla!
Välkommen tillbaka!!
Hoppas flytten har gått bra och åh vad spännade med småttisar !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Välkommen tillbaka!

Välkommen tillbaka igen!
Trevligt att du är tillbaka!
Skönt att allt gått bra med flytten, katterna och att din son trivs! 
välkommen tillbaka
du var borta lääänge

Välkommen tillbaka

Tack alla för välkomnandet!
#1 Ja Marita det ska bli spännande med småttingar igen.
#4 Ja du Annki har man Telia så kan allt ta tid få inkopplat, de hade först tappat bort telefoninkopplningen, men där trycktes bara på en knapp så fick vi den på 15 minuter, men internet tog sin tid, den fick vi ju idag 9 dagar efter telefonen.
Jättegrattis till er fina hus hoppas att ni inte är alltför trötta,kan tro ni har det fint.Jag kommer snart.Kram Lena
Hälsningar LENA

#7 Trött är jag i massor, sen ser jag allt som behövs göras i ett, jag ska ju måla om o tapetsera
Men vi trivs mkt bra i röran
#8 Tror nog jag behöver 2 veckor till innan jag känner mig helt hemmavid här, vi har ju bott ödsligt lantligt och även lite mindre lantligt sen barna va små, nu bor vi i ett område i stan där det är massa ljud o annat, men detta kan jag behöva om dagarna, man är inte van vid ha ringklocka på dörren, den plingar i ett av alla barn som vill leka, kul med liv efter alla år, jag är ju Göteborgare fr början med centrala Göteborg i generna, så är det ju för johnny min gubbe med som kommer fr Hisingen i Göteborg, så nu är vi där vi hör hemma

Så kul att du är tillbaka
Och full av energi låter det som.Härligt att flytten blev så positiv.//Sylvia
Vad trevligt att du är här igen! Jag har saknat dig och dina inlägg och det tror jag att vi är många som gjort.
Lycka till i det nya huset och lycka till med kattungarna som snart ska födas!
kram Elisabet

Välkommen tillbax
Det är verkligen inte roligt att flytta
Har ju gjort det ett par ggr själv…
Det är jobbigt att flytta men rätt kul tycker jag. Man får en chans att slänga en massa saker man inte behöver - problemet är väl att jag alltid slänger för lite. Härligt att sonen fått nya kompisar redan. Hundarna vänjer sig snart. Lycka till!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Flytta med katter är lättere än med hund ,det är min erfaranhet också. Di sköldpadda kommer från lijer med en hätig look. Man bara dör när man är på hennes uppfödares sida. Lycka till
wellkomme hehe

#14 jajamänsan klart hon satte igång att löpa
Och håller på för fullt. Vi hade gäster i Lördags då pojken fyllt 10år, de trodde min mamma skurit sig då det va blod på golvet
Kalle vår schäfer har fullt upp med kissa över hennes alla pisspölar ute, han tvättar och håller på med henne i ett
#15 Ja vi är så nöjda med olivias uppfödare och hennes hjälpande hand så fort man behöver hjälp så finns så mkt råd o stöd. Vi ser verkligen framemot dessa småttingar, nu börjar man bli nyfiken på vad som i magen bor
Tack för du önkskar oss lycka till ! det behövs alltid vid förlossningar o allt runt.
#16 Tack miapia så kul se dig här igen!

Välkommen tillbaka Carina. Då kanske det snart är dags för din kusin och mig att komma och hälsa på :)

#19 Ni är så Välkomna hem till mig
Vore jättkul få hem dig på besök, ja okej kusin med
Om ni väntar lite så får ni träffa min Niki med som kommer hem om 14 dagar.

#21 Du får komma hem till mig och gosa du också
har själv bokat en unge, men den får jag inte hem först i slutet av oktober! *suck* …länge dit