Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 274 ggr
krasivis
2007-09-13 09:27
0

Godmorgon!

Godmorgon alla!

Idag är det fint väder här i Mälardalen.

Här är det redan full fart på djur o människor, det är ju som det ska vara.

Önskar alla en trevlig dag full med glada överraskningar.

//Elisabet

Harlibries
2007-09-13 10:07
0

Go´morron Elisabet & alla Ni andra!

Här ser ut att bli en strålande höstdag med sol å blå himmel!Skrattande

Tänkte försöka ha lite "ork" över till att koka äppelmos på eftermiddagen….& sen så har ju plommonen börjat mogna me! E det någon som har bra recept på plommon så tar jag gärna mot sådana!Skrattande Syltning, saft, inlagda mm alla recept e välkommna!Glad

Men nu måste jag hoppa in i duschen, för om en liten stund så ska jag vara på sjukhuset & för besiktning Fot i munnnenSkrattande…man får välan hoppas på att d inte blir allför många anmärkningarHemlisFundersamSkrattande

Ha en underbar dag Ni alla!

Kramar!

Tina

Kittentotts
2007-09-13 10:25
0

Godmorgon! Här skiner solen, verkar bli en härlig dag!

Igår satte gubben upp mina hyllor för alla kattpapper som ska plockas upp, sen ska jag fortsätta plocka lite ur annat o sätta upp lite som fortfarnde ligger nere.

Hoppas besiktningen går bra TinaFlört

KungBores
2007-09-13 10:29
0

Gomorron!! Sitter på jobbet just nu efter en underbar cykeltur i en kanonfin höstmorgon här i Göteborg. Temperaturen stod på drygt 8 grader när jag trampade hemifrån för en dryg timme sedan. Det som är tråkigt här i GBG när det är sådant kanonväder är att när det är vindstilla som idag så kan det bli inversion (avgaslock över stan). Får hoppas att det inte blir så idag.

Håller tummarna för att du går igenom läkarbesiktningen Tina.

Nu är det dags att kavla upp armarna inför veckans näst sista arbetsdag.

AnnaKarin
2007-09-13 10:53
0

God Morgon! Soligt och vackert här i Hälsingland men det blåser rejält. Ska försöka att ta mig iväg på en liten promenad med hundarna idag också. På e m åker maken och spelar golf och jag ska följa med min minsting (Eudora här på Perser) och handla inför hennes tjugoårsfirande på lördag. Hon ska bjuda på smörgåstårta hemma hos sig, första gången det inte blir "kalas" för nåt av barnen hemma här.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

ophelia
2007-09-13 11:37
0

Godmorgon.

Sol på Österlen så länge det nu varar.Dagarna går fort nu med småttingar som hittar på en massa bus.Inte mycket annat som blir gjortGeneradGubben min han tycker nog jag är lite fjantig men bara han får åtminstone middag så är det Ok.Han är ute och tuktar häckar och buskar för fullt nu.Blir nog bra till nästa sommar.

Ha en bra torsdag allihop//Sylvia

Annkis54
2007-09-13 16:47
0

God eftermiddag
här i Trollhättan har solen skinit från en molnfri himmel.
jag har suttit ute i hammocken o druckit kaffe.
lämnade lite glas på bordet….ock…..
ja…det man inte har i huvet det får man ha i benen
fick sopa upp glassplitter…ingen skar sig i alla fall…
full fart är det på småttingarna…man hänger inte med
hoppas allt har gått bra för er som skulle iväg på nåt

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se