hela min familj
här ser du nästan hela min familj hihi visst ser det härligt ut hihi
nåå vad tycker ni om mina småttingar
Så mysigt det ser ut..alla soffliggare på en plats..mysigt =)))
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
inte värdens bästa kort tyvärr men iallfall så ni få se mina hjärtan
vitt vitt vitt o lite svart
o sen en padda hehe
Vilka fina kissar du har! Det ser så mysigt ut när de ligger på soffan tillsammans!
De ser jättemysiga ut hela bunten !
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Vilken härlig bild när alla ligger tillsammans och så vita och snygga de är. Men jag saknar dina Rya Kvarns katter, Oj Oj och E-et, // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
ok som jag sa innan så har jag och magnus separerat och vi har beslutat att dom skall stanna hos han ett tag pga dom inte kommer överens och sen bor jag i lägenhet just nu tills vi kommer på hur vi skall göra med våra liv och 7 katter kan vara lite mycket för mig just nu med tyvärr

#10 Det var inte min mening att "vara nyfiken" om ditt liv, jag bara saknade dem och tänkte, kanske du "glömt "lägga in foto på dem. Förstår att 7 katter är mycket i en lägenhet. Hoppas allt löser sig för dig, med eller utan Magnus. Ha det bra // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
ingen fara alls vi är särbo och vi träffas ändå men inte lätt med dina o mina barn osv osv
men eet o ojoj är mina ändå men jag hade dom inte tillgängliga i går kväll här hemma på soffan hihi
så det är ingen fara hihi

Vad ROLIGT att få se dina katter - såååå SÖTA de är!!! Jag älskar ju vitt i alla former hos persern, och du har ju det i överflöd - MUMS!!!! 
Verkligen otroligt fina katter du har! *WOW*
tack hihi jo jag älskar med vitt som ni kanske märker
finns inget som är så vackert som vita katter bara vänta tills våren då ni skall ni få se vilka sötingar jag kommer få (hoppas)

Du måste gilla att bada katter.Så vita och fina som dom är
haha jo jag gillar bada kissar
diablo bruka bada med mig hehe
alla säjer du är inte klok som våga bada med en katt
men han vill ju ligga o sova i mammas famn och jag får bada han hur mycket jag vill hihi
ni skall få ett kort sen nästa bad så skall ni få se att vi bada tillsammans han o jag vi är oskildaktiga

Mysiga bilder! Härligt se dem!