Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 449 ggr
KungBores
0

Gomorron onsdag 12/9

Mitten av arbetsveckan startar idag. Fick lite panik igår då jag upptäckte att FMK:s utställning är nästa helg. Hjälp vad tiden går :) Förrutom att jobba idag så ska jag lämna in min cykel för reparation. Låset har nämligen kärvat några dagar och så i måndags när jag skulle låsa upp så fick jag låskolven i handen. Själva låsstaven satt kvar i låset så där stod jag med en låst cykel som jag inte kan låsa upp. Hoppas cykelreparatören kan fixa detta. Åka buss, spårvagn eller bil till jobbet är inte min grej nu när jag kommit igån att cykla. Älskar frihetskänslan och hur man liksom "känner" på dagen.

Ha en riktigt trevlig onsdag!

Ingela

krasivis
0

Godmorgon!

Jag förstår att det känns skönt med en cykeltur på morgonen.

Här ska jag gå ut med mina hundar en sväng. Katter + hundar har blivit utfodrade och allt är lugnt. Zoya, huskatten är bra men får lov att hålla sig inne några dagar till.

Vädret är lite mulet o halvtrist.

AnnaKarin
0

God Morgon! Här sken solen nyss men nu har det mulnat på. Har varit ut med hundarna en sväng och alla djuren har fått mat, nu ska jag hitta på nåt att äta själv också. Tror att jag ska ta och städa klädkammaren idag.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Marita-L
0

God middag !

Här är det mörkt å jag ligger i en förkylning med en jobbig hosta å en hel hög med näsdukar..usch..men lite data måste ändå bli..fast man orkar ju nästan ingenting..

Ha en fortsatt trevlig dag

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

billyboy
0

Ganska ok väder… Alla som skall ha mat har fått och hundarna har fått gå ut…. Kotten sin obligatoriska kurrstund och samma med Billy. God morgon blev det, nu förmiddag!