Perser iFokus

Perser

Etikett09-hälsa-beteenden
Läst 358 ggr
krasivis
2007-09-10 08:58
0

Godmorgon m.m.

Godmorgon!

I natt har jag sovit oroligt. Vår utekatt Zoya (min man vill ha en råttjägare) var ute hela dagen igår och på kvällen när vi skulle gå till sängs så kom hon inte när jag ropade på henne. Senare så ropade mannen på henne o då kom hon. Men hon kan inte gå på bakbenet och rumpan släpar lite i golvet + att hon hade bajsat på sig. Förmodligen så har hon blivit påkörd av en bil. Så kl 08.00 ska jag ringa Strömsholm och be dem titta på henne.

amarula
2007-09-10 09:11
0

Va tråkigt stackars liten hoppas det inte är något allvarligt.  mamman till ena min huskatt bröt bäckenet när hon hade bebisar,hon släpade hela baken men klarade sej hon va jätte duktig med sina bebisar fast hon hade ont, veterinären sa att katter läker bäcken brott jättbra

Cajza
2007-09-10 09:16
0

Fy vad tråkigt, jag skulle aldrig klara av att ha en katt ute. Jag skulle vara orolig alltid, att något skulle hända. Hoppas det löser sig och att hon går att "reparera".

Ha en bra måndag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Marita-L
2007-09-10 09:20
0

Stackars liten aj vad det måste göra ontGråter..usch..stackars!!!Glöm inte att tala om hur det går..gör en egen tråd.

Här är jag förkyld å har ont i halsen..usch vilken helg..ska inte göra många knop idag inte..

Ha en fortsatt trevlig dag

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

ophelia
2007-09-10 09:25
0

Stackars kissen.Tur att hon tog sig hem så att ni kan ta henne till veten.Hoppas hon kan få hjälp.

Jag ska också ringa veten men "bara" för att få Ppiller Ophelia börjar hojta och är ganska orolig så det ska stävjas i tidSkrattande//Sylvia

krasivis
2007-09-10 09:28
0

#2 Ja, jag är orolig ständigt! Jag tänker alltid på att snart ligger hon platt på vägen! Det är hemskt! Nu ligger hon bara och det syns att hon har ont. Vi får se hur det går?

AnnaKarin
2007-09-10 10:16
0

God Morgon, här är småregnigt och grått. Hoppas att det ordnar sig med Zoya !! Jag har en förkylning på G och har sovit dåligt, är alldeles sned i nacken idag. *gnäll*

Ha en bra dag!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

manbukten
2007-09-10 10:41
0

Stackars liten

Maggie
2007-09-11 01:15
0

Stackarn!! Min värsta mardröm!! Hur har det gått!!??

Förra veckarn råkade en liten söt ekorre ut för detta.. såg på långt håll hur han sprang in i bilen (som förövrigt inte bromsade för korren)!! Börjar släpa sig över vägen…  fruktansvärt, jag blir helt knäckt av sånt, ringde sambo gråtfärdig över en ekorre!!Gråter