Äntligen!!
Jag har under morgontimmarna fått min första kull inom min uppfödning och jag är såååå lycklig
Trodde i min enfald att hon skulle väcka mig vilket hon INTE gjorde
Vaknade av en liten kille med enorma lungor
Så då var det bara att flytta in mammakatt och lillkillen i boet och där fortsatte förlossningen. Sammanlagt blev det 4 små, med jämn fördelning på 2 killar och 2 tjejer. En creme pojke, en röd pojke, en svartskölpadd tjej och en svartsköldpadd med vitt och alla är chokladbärare. Mammakatt var så duktig och jag satt bredvid och hejjade på.
Åhh, vad kul! STORT GRATTIS!!! Väntar med spänning på bilder senare.
Lycka till med kullen önskar
Elisabet
Stort Grattis ! Lycka till till med din första kull och som sagt, vi väntar med spänning på bilderna!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Grattis till din 1:a kull, så skönt att allt gick bra och fördelningen går inte att klaga på. Lycka till och även jag ser framemot foto på dina bebisar. Ha det bra // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Grattis grattis till 1a kullen.Med perfekt könsfördelning.Ser också framemot foton på de små//Sylvia

Grattis hoppas på bilder snart
jätte grattisssss till dom små
stort GRATTIS åh jag vill oxå ha små plattnosbäbisar nuuu

Grattis till kullen och lycka till.Ser fram mot bilder.Härlig färgfördelning. Min första flytta igår"snyft", men nära där jag vet att han får det kanon. Får uppdatering av situationen morgon och kväll. Allt fungerar.

Stort Grattis!!

Varmt stooort GRATTIS till bäbisarna!!!
Grattis!!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Tack för fotona, vilka små godbitar och läckra färger har de. Lycka till med dem och ha det bra // Karin
Karin
grattis till dig o mamma katt
ser fina ut
grattis till #9 din unge som flyttade
Här är det helt o hållet stiljte på köpare…
men Gud skapade ingen brådska hehe

Tack alla för era gratulationer och lyckönskningar, det värmer. Här hemma går allt bara fint och det tuttas så det smaskar om det =)

Smågodingar ska bli kul att följa.För vi får väl fler bilder? #20 det är otroligt segt just nu med köpare. När kommer din lilla chokladpralin snart?

Självklart får ni det, ska ta mera kort men vill att mammakatt ska bli "varm i pälsen först" och inte störa så mycket 

#22…jag tror inte att det blir förrän runt januari eller så
först rabiesvaccin vettu o sen 120 dagar efter . blodprov
så det blir väl vid det dagset

#23 klart hon ska ha lugn och ro och roligare när det vuxit till sig lite. Även om det är häftigt med nybebbe bilder
#25 pirrig vänta för dig måste vara jobbigt.

träning ger mer färdighet… fina söta små kattungar!

Vilka läckra färger dina bebisar har. De är jättesöta och finns det något "gosigare" än nya bebisar? Ha det bra och njut av dina underverk// Karin
Karin
Svartsköldpadd o vitt med den färgfördelningen är såååå vackert!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

GRATTIS GRATTIS
Lycka till med dom små
// Mia
// Mia

Grattis!!!
Vilka härliga färger du fått…Hoppas allt går bra för dig..
Sanna

Vilken fin färgpalett.Ska bli jätteroligt att få följa de små frammåt i uppväxten.//Sylvia
säger som övriga, vilka härliga färger, och grattis till de små Maggan47
Grattis!! wow vilken snygg vitfläckspadda!

Jättegrattis till bebisarna. Ska bli kul att se dom när dom är lite större
// Lillevi

Första natten har gått bra för dom iaf och det är ju det som är huvudsaken
Jag har dom precis neranför sängen så jag har vaknat av varje pip inatt men det är de värt 
Stort Grattis! Lycka till med bebbarna :)

Ja det är skönt att ha dem nära även om nattsömnen blir störd. Det är teamwork mellan katt och människa. Och så är dem oss så kära. Nattsömnen kommer när vi vet att allt är bra, och det gått ett par dygn. Är precis som att få småbarn människobarn i huset. Skillnaden är att dessa små växer upp så fort