GODMORGON FREDAG
Godmorgon listvänner
Så har ännu en arbetsvecka (nästan) passerat. Det är mörkt och inte särskilt lockande att stiga upp.
Våra små (rödingar) Figge och Freddie har hunnit bli 4v. börjat med annan mat och besökt lådan, vad tiden går fort.
Trevlig helg // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Godmorgon!
Det är mulet o grått nu på morgonen.
Som vanligt så det första morgonracet passerat. Nu sover alla en stund till innan nästa. Det är så roligt att se de två killarna tillsammans. De leker men är ännu inte riktiga kompisar, Lino fräste lite åt Gabbe när han skulle äta mat bredvid honom.
Önskar också en skön helg!

God morgon allesammans!
Här i Gävle är det oxå mulet men rätt behaglig temp ändå. För mig är det inte bara fredag utan en dag mindre tills jag får hem min andra lilla kisse Jippsee. Till Flipppys stora förtjusning kommer han få en liten kompis. Åh vad vi längtar allihop. Men tiden går fort o vips så bor han här med oss.
Ha en trevlig helg /Monica
I Segersta lyser solen idag och det är riktigt skönt ute redan. Hundar o katter har fått mat och efter att jag plockat lite o fått i mig frukost ska vi åka in på stan hundarna och jag. De kan behöva lite socialträning och inte bara lulla omkring här på landet.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Förmiddag på österlen med härligt solsken.
Magen är lite i olag men det ska väl bli bättre.I morgon har vi tänkt göra ett besök på Övedskloster och titta på Em i Fälttävlan.Något som vi tills nu bara sett på Tv.Ska bli kul.
Våra små busungar har fått lite större utrymme igen.Kisselådan är på plats de har suttit i den men om de vet vad den är till för har jag inte sett.De äter jätteduktigt av det jag erbjuder på fat och mamma Ophelia är jätte avundsjuk att de får äta först.
Hahahaha som jag slet för att få henne att äta annat än torrfoder.Det enda som saknades var sällskap vid fatet verkar det som.
Ha en trevlig fredag
//Sylvia

I Göteborg skiner solen och varmt och skönt är det! Kissarna är på uteplatsen och solar sig!