Perser iFokus

Perser

Etikett: 02-allmänt-kattprat
Läst 347 ggr
Annkis54
0

Klubbmöte i Trollhättan 6/9 19.00 KKN

I en källarlokal på bangårdsgatan 3 A
där lena Wahlund bor
vid järnvägsstationen o resecentrum i Trollhättan
hoppas att det finns fler KKN medlemmar som har lust att komma

Väl mött

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Niffi
0

Väl mött ikväll Annki. Skrattande

Annkis54
0

wow vilken kväll
Lena o jag hade köpt frallor på RITZ. o så hade vi bakat var sin kaka..njae..jag hade bakat en sockerkaka o Lena hade bakat muffins med kladdkaka.mums…för sockergrisar som oss,
20 personer blev vi. 20 gladlynta o pratglada människor. Nya som gamla bekanta. En jättetrevlig kväll.
Mötet avslutade runt 22.00 o vi bestämde nästa träff i **Trollhättan till torsdagen den 18/10 kl 18.00
**det var många raser representerade.
förutom perser o exotic så var det skogisar, britter, Rex, huskatter, Bengaler, Ragdoll, undrar om det inte var siameser oxå…jag vet i alla fall att de stod o pratade om de vackra seyshellois, så har jag säkert glömt en eller flera.
Vi hade deltagare som åkte till oss från Öland hehe, annars så var det mestadels från Trollhättan, Lilla Edet, Uddevalla, Skepplanda.
som sagt var..några nya ansikten…men när kvällen hade gått så var vi som vi hade känt varann alltid…samma "sorts" folk verkar vi vara….kattgalningar hehe
Å vi fick reda på av vår ordförande att vår utställning på Åby,  är full på lördagen…men finns platser kvar på söndagen på Nordic Winner. Missa inte detta…kommer att bli jättekul.
I alla fall längtar JAG så att jag håller på att gå åt

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Niffi
0

Jättetrevlig kväll men tiden gick så fort. Tusen tack Annki och Lena för bra genomförd klubbträff. Glad