Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 930 ggr
Kittentotts
0

Spara kattsand :)

Marita-L
0

den fungerade inte för mig =(

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Bullan
0

Undrar bara hur man får dem att gå på toan? Så praktiskt!

Såg litet trög ut i magen bara :)

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Kittentotts
0

Konstigt Marita! Den tog lite tid få upp här, men fram kom den. Tyckte ju den va praktisk annars, en vän till mig hade en katt som gjorde så

Marita-L
0

hm..den fungerar fortfarande inte för mig..hm…Ledsen

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Trini
0

Det finns visst en specialdesignad kattoalett som successivt vänjer katten vid att gå på toan.

http://www.coolstuff.se/p468/LitterKwitter.html

kolla denna länk får ni se hur det går till.

Jag tror inte att jag skulle orka med allt jobb med flera katter, dessutom skulle det väl bli toakö sedan när man har en 4-5 stycken Skrikandes.. Men visst, skönt att slippa bära hem kattsand och göra rent i lådorna!!

Den ska visst vara hur bra som helst, och det går att lära alla katter, enligt reklamen, men jag känner, har inte katterna ett behov av att få krafsa runt i lådan, över det de gjort ifrån sig
?

Kittentotts
0

Jo klart de ska få ha kvar sin lådaSkrattandeHar läst om denna jag med man kan skaffa, men jag nöjer mig nog med kattlåda, tror nog man får skura toan i ett annars.

Tänk när gästerna kommer och ska gå på toan så sitter en katt o skiter hmm nä tror jag nog jag hellre har kattlådanFlört

IdaJ
0

Om den inte hade varit så fruktansvärt dyr hade jag gärna testat med en sån… Man kan ju ha en låda också…

miapia
0

hmm undra hur man pott träna mina kissar så heheh

Annkis54
0

rolig film
jag har oxå hört talas om den toan du pratar om
men känner oxå att det är för mycket jobb med så många katter
hade jag bara haft en eller två så hade jag nog testat hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Dezzan
0

Så praktist.
Aldrig mer kristallsand på golvet. Men då ska man väl vänja dom från det dom är små

Lovebuffen
0

*WOW* vilken DUKTIG katt!!! Glad

Trini
0

Jag läste nyss i makens "Ny teknik" om en ny kattoalett som man kopplar till avloppet och som automatiskt rensar sanden ren från bajs och kiss. Den skall visst kunna urskilja avföringen och ha den rena sanden kvar, skulle vara supercoolt ju!! Och det skulle räcka med 1 toalett till flera katter eftersom den "spolar" sig själv.. Men priset var högt, och man vet ju inte om den verkligen fungerar tillfredsställande.. Jag undrar också om man måste ha någon speciell sand, det borde vara så eftersom det skall ut i avloppet och då måste det ju vara helt miljövänligt..

Annkis54
0

står det vad den heter
så man kan söka o läsa om den

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Trini
0

Jag kan inte hitta artikeln på Ny tekniks hemsida, men det står i alla fall såhär i annsonen, citerar

"Den självstädande kattlådan från Cat Genie gör rent kattsanden med vatten, desinficerar den för att slippa doft och torkar den med en luftström. Fastare produkter skyfflas automatiskt bort för spolning. Kattoan kopplas till en vattenkran och till avloppet. Pris: 300 dollar."

(Ny Teknik 29 Augusti 2007)

Trini
0
monica75
0

Detta vore en perfekt lösning, men ganska omöjlig tror jag dock Skrattande

Annkis54
0

ja..jag tror nog inte att det funkar om man har mer än en katt
o så ..hur håller man katten därifrån när den rengör mm
hehe

Perser o Exotic vitfläck