Perser iFokus

Perser

Etikett09-hälsa-beteenden
Läst 324 ggr
Niffi
0

Har ni sett denna tråd?

Inne på Katter iFokus diskuteras "Avel på gott och ont" och givetvis kommer aveln med perser/exotic upp. Man vill tydligen inte diskutera detta här inne på perser eftersom man tydligen skall bli påhoppad här.

http://katter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=c93c3fcd-d445-44d4-bc84-f56d99b01626#65

Marita-L
0

Jag har nu varit inne å läst lite..det är så tråkigt att alltid just denna rasen trampas ner =((

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Bart
0

Jag har oxå läst den,men jag orkar verkligen inte ta en diskussion med en massa okunniga "förståsigpåare"!Jag känner dessutom inget behov att "försvara" perser/exotic.De är underbara katter,och det vet man nog inte förrän man har en i sin närhet.Det finns raser jag inte gillar t.ex. utseendet på,men inte gnäller jag om det.Smaken är som baken,på det sättet hittar ju de flesta en ras just för dem.Blir så less på all okunnighet om avel,"förståsigpåarna" tror ju bara det handlar om att tjäna pengar på det.Än har då i alla fall jag inte tjänat några pengar på det,men en härlig hobby är det.

Millan71
0

Håller fullständigt med bart!Har heller inte tjänat några pengar på mina katter,tvärtom men det är en kul hobby som hon oxå säger….Lika är det med mina valpar nu…folk säger att oh nu kommer du få mycket pengar!!!Är det det enda dom tänker på eller?Jag säljer många på avbetalning tex bara för att de ska få det bästa hemmet!Mat.vet,kostnader mm kostar ju oxå!!!!