Då släpper jag bomben
på kattunge nr 2 som flyttar hit i höst :-)
Jaaa det ÄR sant, jag fick köpa henne oxå?
En Van har ju stått högt på min önskelista och naturligtvis att få föda upp en själv. Men det har ju visat sig vara svårare än jag trott. Trots att jag haft "bra" vitfläckar så vill inte den där vanen komma :-) Harlekin och bra 03:or har jag haft men ingen VAN!!!!!!
Hoppas på det nu, då jag får hem dom här små prinsessorna till hösten att jag får min "egenuppfödda" van så småningom.
Här kommer några bilder på "sessan"
hoppas att ni gillar henne lika mycket som jag gör
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

en till
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

nästa bild
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Otroligt söt! GRATTIS till nya kissekatten med förhoppning av flera "van" så smånongom.

ännu en
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

o sista för den här gången :-)
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Jättesöt!! =)
hehe SICKEN sötnos

Grattis !
Så roligt…
Dom är supersöta och skitsnygga BÅDA två…Så nu kommer du säkerligen att få SUPERSNYGGA vitfläckar framöver..
Det skall bli roligt att se hur Belle " Sessan " ser ut när hon blir äldre…med tanke på hur den större ser ut ..VILKEN LOOK. Är dom släkt ?
Ha det bäst,
Kram Mia.
// Mia

Vilken liten skönhet. Lycka till med nya kissarna, lär bli vackra barn i framtiden hos dig
// Lillevi

Hon är bedårande! Nu får vi hoppas du får många fina små i huset i framtiden, fast det har du ju redan

# 8 jaaaa dom har samma pappa och håll tummarna för fina vitfläckar här hemma.
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Vi håller hårt! Jag kommer också få detta, känns konstigt då jag inte haft vitfläckar innan så mkt, men nu har jag ju 2 flickor, och min pojke niki är ju van, ska bli kul se vad som kommer i framtiden. Om 3 veckor får min Svartsköldpadda bebisar med en Creme-vit hane, men det vet man ju inte, kan ju bli hur som helst, jag önskar mig en röd hona
klart du skall ha det!! Här hålls tummar, tår och tassar…

Hmmmmm! Grattis till nyjomlingen!
Vitfläck är så himla snyggt !!Önskar att man kunde beställa dom utan vitt på hakan bara ;-) De är jättefina båda två, det ska bli kul att se dom IRL.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
#15..utan vitt på hakan
så är de inga bra vitfläckar..utan då har du en vitfläck "med ett fel"..jag antar att du menar under hakan hehe
Lena…oj oj oj..jag säger det igen…JAG ÄR KÄÄÄÄÄÄR

JAG OXÅ :-)
guuuuud vad jag längtar :-)
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

# 12
ohhh vad spännande med din sv skp och creme hanen
Nästa gång min Molly ska paras (sv skp) så ska jag prova med cremesmoke/vita hanen Leonis på henne. Först kollar vi utfallet på din kull sen kollar vi på min om det blev ungefär lika *asg*^
Kram o jag håler tummarna på nåt snyggt i den kombinationen, du håller oss självklart underrättade :-)
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

# 11
Sessan är så liten ännu…, men jag tyckte mig ändå kunna ana likheten.
Jag surfade runt lite…& jag tror att jag råkade stöta på en av dina nya flickor…
Det är inte alls säker MEN OM: 

De skulle vara så…… ÄNNU MERA JÄTTEGRATTIS…..Jag är SÅÅ KÄÄÄÄR i Pappan. Han är DÖLÄCKER..&..han är en sådan katt som gör att man känner att man kanske någon gång skulle skaffa en fläckig katt….NÄ…det skall jag inte..MEN jösses så fina dom är.
SJÄLVKLART håller jag tummarna. 
// Mia.
// Mia
#15 Nu menade jag vitfläckar i största allmänhet, på rexar är det fullt tillåtet med 09 så där kan vi slippa skitiga vita hakor - med lite tur. Det räcker så bra med skitiga vita tassar och magar ;-)
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Mums vilka tjejer.Hon ser riktigt riktigt bar ut Håller tumme jag me. Den andra måste vara i arbete fniss. Mycket van framöver och sköldpaddor. Med tanke på dina killar.
Jätte söt liten tjej..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Grattis och lycka till med den godingen, så fin så. Nu har du så många fina katter så jag får nog ta med familjen på en resa snart och hälsa på, hehe. 
"puttinuttan" så söt man kan vara 
/Lotta