Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 347 ggr
Alexej
0

Tar det aldrig Slut? :(

Pris: 2 000:-

Då var det dags för mina älsklingar Yin och Yang att ta de stora klivet,att flytta hemifrån!
De föddes den 20 maj,av en stolt mamma som är en shaded silver perser  (Mycket vacker ras). Pappan är en stor och ruggig vildkatt

Nästa annons:  

HJÄLP jag har 11 små underbara kattungar i olika åldrar som letar efter kärleksfulla hem.
4st efter "Molly"(50% perser exotik,spräcklig), 2 spräckliga flickor o 2 svarta pojkar födda 5/6.
4st efter "Mysan" (50% Brittisk korthår, svart),alla fyra är svarta, vissa med lite vitt, födda 15/6.
3st efter "Tyra" (50% perser exotik,spräcklig), 2st svarta o en ljus beige/orange födda 2/7. Fadern är okänd men jag misstänker en herre som brukar promenera in i vårt hus o äta , han är röd/vit o underbart tillgiven, han bär nog ansvaret för alla ungarna
Det är även möjligt att få överta en hel familj, mamma med barn eftersom jag inte på något vis hinner vårda alla mina katter. 6 vuxna o 11 barn… Ungarna levereras tidigast vid 12 veckors ålder, enligt SverakS regler, då är de vaccinerade och avmaskade. Pris: kostnad för vaccinationen ca 300:-.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Bullan
0

Om kattungar inte är vad du önskar dej, så kan jag ju rekommendera att om och när du får dina kattungar sålda…så ta dem pengarna till att sterilisera de honor du inte vill ska få ungar.

Och låter man fertila hanar vara bland sina fertila honor, så är utgången given.

Hoppas att detta går bra för dej och de små nu.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

miapia
0

hmm

ja vad skall man säja Ledsen

tycker verkligen du skall ta och kastrera och sterilesera dina djur

Denna kommentar har tagits bort.
Naquita
0

Nej ni missuppfattar landfreaK! det är INTE henens katter. hon har kastrerade hittekatter. Hon har bara hittat annonserna!

Denna kommentar har tagits bort.
Bullan
0

Oj då…ber om ursäkt!Generad Ja…jag hoppas att hon hittar nya hem till dem. Att folk inte lär sig att antingen ge piller el sterilisera honor och kastrera hanar…om man nu ska låta dem gå fritt uteLedsen

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Annkis54
0

ja…vad ska man säga
synd..

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Alexej
0

Hej, det är inte mina katter!Glad

Har "bara" kastreade f.d. hemlösa. Nej, jag jobbar på ett katthem och retar mig jättemycket på annonser om blandisar. Blocket är fullt med såna, men dessa annonser tycker jag var extra hemska för hur kan man har 3 perser/exotik- britisk korthårhonor och medveten avlar på de med en okänd utehankatt. Då är det ingen hopsankull! Bara för att göra pengar! Såna kattägare förstör för er genom att dumpa priser genom halvperserkatter och för oss på katthem genom att vi får in mer och mer långhåriga katter.

Är det så svårt idag att sälja renrasiga kattungar som har stammtavla, är testade och vaccinerade som ni gör? Eller varför använder raskattsägare såna metoder?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus