mycket krångel på sajten
under flera dagar nu så har det varit krångel
tråkigt för man är ju mer eller mindre beroende nu hehe

håller med :-) både krångel o beroendet *blink,blink*
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

ungefär som här då! Irriterande … man blir frustrerad… man kommer absolut inte på annat att göra…. inte ens det man borde göra …. ja… beroende tyder det på…

Mina inlägg har också försvunnit och jag saknar en massa andra också.Men just nu funkar det ju

#5 Mina med har försvunnit i tråden: har ni sett detta förut
Kan ju vara fler det har försvunnit svar har inte tittat

Ser att det är trådar borta som skrivits under dagen.

Ja Lottas godmorgon tråd är borta. Hoppas detta fixar sig med sajten för gud va jobbigt det är vara här, så segt o allt
Undra om det är någon som tyckte illa om alla mina färg trådar som ja la in för några timmar sedan ????? Efter som precis alla är borta !!!???
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Undrar hur länge. Jag hade uppdaterat min presentationssida och fick ändra ännu en gång för att det jag lagt till försvann, så det var tvunget att läggas till.
Ibland är det krångligt med mer avancerade sidor…
Vi får försöka pumpa i oss lite extra tålamod.
skrev nyss ett inlägg om att mina inlägg försvann
o så försvann det hehe
nu går det fort som attan
tjoff tjoff hehe
#15 Det får tydligen max vara ca:300 st. inloggade samtidigt på hela iFokus.Då går det tjoff tjoff haha!!
där ser man
då får man vara inne vid den här tiden då
HA HA HA HA
vi kan ju ha kul ändå fastän halva sverige ligger o sover hehe

Jag har också haft mycket problem att komma in och ibland när jag skrivit klart och trycker på publicera, så försvinner allt och det står ERROR. Det är jätteirriterande // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Det fungerar fortfarande inte att söka bland inlägg och artiklar. Det är en funktion jag ofta använder när jag vill hitta sånt som skrivits tidigare om en viss sak. 

Ja det har inte varit kul senaste tiden härinne. Hoppas det kan fortsätta vara någorlunda för imorgon kväll åker våra datorer ner, jag kommer vara borta fr fokus kanske mer än 1 vecka pga flytten, Telia säger att det tar 8 dagar efter de satt in telefonen på nya stället tills internet fungerar
Men då vet ni jag försvinner
Enligt värdsajten så håller man på att jobba med något på iFokus nätverket så vi får ha lite överseende med att det blir lite hoppsan hejsan ett tag…
/Lotta

Det fungerar inte att redigera sitt inlägg. Man avkrävs en rubrik men rubrik går inte att skriva.
precis..hm..så irriterande..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
det är problem på hela iFokus, de jobbar på det 
/Lotta
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Nu verkar allt fungera bra igen. Redigera, söka och rubriker-

Ja allt verkar fungera! Synd man inte kan se vilka på vår sajt som varit mest aktiva denna månaden, detta fungerar inte