Perser iFokus

Perser

Etikett: ot-allmänt-prat
Läst 592 ggr
Annkis54
0

mycket krångel på sajten

under flera dagar nu så har det varit krångel
tråkigt för man är ju mer eller mindre beroende nu hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

englagirl
0

håller med :-)  både krångel o beroendet *blink,blink*

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

heliotropes
0

Jag med…….

Eva // medarbetare på Perser

Bullan
0

här med…Ledsen

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

billyboy
0

ungefär som här då! Irriterande … man blir frustrerad… man kommer absolut inte på annat att göra…. inte ens det man borde göra ….  ja… beroende tyder det på…

Bullan
0

Är det bara jag som tycker det försvunnit en massa inlägg som lagts in under dagen i forumet?

Flera av mina svar har försvunnit!?…där jag svarat i andras trådar!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

ophelia
0

Mina inlägg har också försvunnit och jag saknar en massa andra också.Men just nu funkar det juSkrattande

Kittentotts
0

#5 Mina med har försvunnit i tråden: har ni sett detta förut

Kan ju vara fler det har försvunnit svar har inte tittat

BumbleBee
0

Ser att det är trådar borta som skrivits under dagen.

Kittentotts
0

Ja Lottas godmorgon tråd är borta. Hoppas detta fixar sig med sajten för gud va jobbigt det är vara här, så segt o allt

Marita-L
0

Undra om det är någon som tyckte illa om alla mina färg trådar som ja la in för några timmar sedan ????? Efter som precis alla är borta !!!???Gråter

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

heliotropes
0

Det är ju helt sjuktLedsen

billyboy
0

Undrar hur länge. Jag hade uppdaterat min presentationssida och fick ändra ännu en gång för att det jag lagt till försvann, så det var tvunget att läggas till.

Ibland är det krångligt med mer avancerade sidor…

Vi får försöka pumpa i oss lite extra tålamod.

heliotropes
0

Helt plötsligt kommer inläggen tillbaksFundersam

Gubben i lådansyndromFörvånad

Annkis54
0

skrev nyss ett inlägg om att mina inlägg försvann
o så försvann det hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Annkis54
0

nu går det fort som attan
tjoff tjoff hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

heliotropes
0

#15 Det får tydligen max vara ca:300 st. inloggade samtidigt på hela iFokus.Då går det tjoff tjoff haha!!

Annkis54
0

där ser man
då får man vara inne vid den här tiden då

HA HA HA HA
vi kan ju ha kul ändå fastän halva sverige ligger o sover hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Cajza
0

Jag har också haft mycket problem att komma in och ibland när jag skrivit klart och trycker på publicera, så försvinner allt och det står ERROR. Det är jätteirriterande // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Niffi
0

Det fungerar fortfarande inte att söka bland inlägg och artiklar. Det är en funktion jag ofta använder när jag vill hitta sånt som skrivits tidigare om en viss sak. Gråter

Kittentotts
0

Ja det har inte varit kul senaste tiden härinne. Hoppas det kan fortsätta vara någorlunda för imorgon kväll åker våra datorer ner, jag kommer vara borta fr fokus kanske mer än 1 vecka pga flytten, Telia säger att det tar 8 dagar efter de satt in telefonen på nya stället tills internet fungerarFundersamMen då vet ni jag försvinnerFlört

simzonites
0

Enligt värdsajten så håller man på att jobba med något på iFokus nätverket så vi får ha lite överseende med att det blir lite hoppsan hejsan ett tag…

/Lotta

Niffi
0

Det fungerar inte att redigera sitt inlägg. Man avkrävs en rubrik men rubrik går inte att skriva.

Marita-L
0

precis..hm..så irriterande..

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

simzonites
0

det är problem på hela iFokus, de jobbar på det Flört

/Lotta

AnnaKarin
0

Stora problem på hela iFokus. Alla inlägg gjorda igår försvann tydligen. Jag håller på att lägga upp en egen sajt (Burmilla) och allt jag gjort försvann igår så nu är det bara att börja om från början *suck* Vet att killarna arbetar hårt för att få ordning på iFokus.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

feiner
0

Haft samma problem med inlägg som blåst bort. Funderade på om jag drömt, hehe. Spekulerar… Men det hela beror väl på att iFokus sajterna får fler användare, severn hänger inte med, fast det är väl positivt att sajten växer. Det är bara att plocka fram tålamodet.

Niffi
0

Nu verkar allt fungera bra igen. Redigera, söka och rubriker-

Kittentotts
0

Ja allt verkar fungera! Synd man inte kan se vilka på vår sajt som varit mest aktiva denna månaden, detta fungerar inte