Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 373 ggr
billyboy
2007-08-31 19:12
0

Äntligen hemma!

Kotten, har kommit hem! Just nu leker han med ett av barnen som leker med en vippa och han har till synes helskoj. Hundarna är nyfikna o än så länge är han lite så ha n håller sig undan en aning, men inte på samma sätt som Billy gjorde. Kotten har inte sprungit under soffan o gömt sig som Billy gjorde.

Ja helhetsmässigt på någon timme här så går det över förväntan väl! :) Jag är jätteglad och tacksam för förtroendet så  tack Lena!!

Välkommen hem Kotten!!

Marita-L
2007-08-31 19:25
0

Vad kul Grattis!!!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

englagirl
2007-08-31 20:23
0

ohhh det låter som Kotten det….inte rädd för f.n själv :-)

Jag lovar att ni kommer att få många skratt med honom och passa hakan…..han gillar att pussas och att nafsa lite *fniss*

Fortsatt lycka till och jag är säker på att han kommer att få det så bra i sin nya familj.

Tack Junia för att du rat hand om honom.

Kram och vi hörs snart igen

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

billyboy
2007-08-31 20:32
0

:) Ja han är en tuffing den lilla krabaten…. hihi… Nyheten har spritt sig till grannen med en dörr emellan som du kände till :)

Jo, jag kommer att göra allt för att Kotten skall trivas … smakar på namn, men det finns inget annat passande än Kotten… just nu så det förblir nog Kotten det! ;-)

Tack igen

kram

Annkis54
2007-08-31 20:49
0

vad gott att höra att allt har gått väl
ska bli kul att se bilder så småningom

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

krasivis
2007-08-31 20:51
0

Lycka till med Kotten! Vad kul/bra att han har massor med självförtroende. Ha´det bäst med honom!

billyboy
2007-08-31 21:24
0

Ja bilder ska jag försöka få till.. hehe.. fast jag får träna massor för att få så bra bilder som englagirl lyckats få fram! :)

Jag får se om jag hinner ikväll (hundbad i annalkande..) annars blir det under helgen någon gång jag gör ett fotoförsök!

AnnaKarin
2007-08-31 21:27
0

Kul att det går så bra. Zoya verkar också trivas. Tyvärr försvann tråden Eudora skrev och bilden hon lagt in men hon får göra om det snart igen.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

englagirl
2007-08-31 21:48
0

det låter bra det Anna-Karin och att Zoya inte skulle trivas har jag svårt att tänka mig, bättre matte kunde hon inte få. Och så fick hon ju bo ihop med sin moster hihihi

Kram

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

miascharming
2007-08-31 23:05
0

Grattis till " kotten " & så skönt att allt går bra.

Ha det gott,

// Mia.