Mys i kattgården:D
Ah, va mysigt vi har det även omd et börjar bli kallt nu!
Vi kommer matte!
Flytta på dig jag ska fram!
Fin dam som hon är ligger hon på matten;)
Tittut!
Varför är du där på andra sidan matte?
Såhär ser det ut från sidan:)
Och vad är det de tittar på? jo,massa pippifåglisar;P
Va häligt de ser ut att ha det i sin fina rastgård!
/Lotta
WOW vilken fin kattgård!!!!, ungefär som jag skulle vilja ha på våra altan (bara vi fick upp taket först…) Givetvis är det söta och fina katter också!!!
hihi ser ni hur solstoeln ser ut *s* syns inte aaalls var de har sin favvoplats..*s*
Jätte mysigt !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Åh så fint de fått det i sin kattgård!!
De ser verkligen ut att njuuuuta av att få vara där ute! 

Oj vad fin kattgård! Jag gjorde en förra året…man den pajjade av snön
Hade nät på taket…och snön for inte igenom utan lade sig ovanpå, så taket hängde ner i halva buren. Och till våren då snön smälte…så blev all snö till en typ 200-300kg tungt isflak 20-30cm tjockt. Och då rasade hela kattgården ihop
Nästa sommar ska jag göra en rejäl kattgård
som även håller för snö och is!!!…med ett riktigt tak!!!

Jättemysigt ser det ut!
#13 Kunde inte annat än gapskratta nu Bullan
ska försöka inte lägga nät då som jag hade tänkt på vissa ytor av vår nya kattgård hahaha!

#15 Nä vad ska man göra annat än skratta, fast det är trist. Men då vet jag detta inte fungerar, FÖrLÅT hahahahahaha tur någon kan få mig pigg mitt i allt. Nu ska jag fortsätta packa ner, tror ni inte jag varit inhandlat saker t nya stället också, skulle ju bara handla kartonger,sopsäckar, ner åkte duschdraperier,diskställ,diskborste mmmmm jobbbigt åka köpa nu mitt i allt tänkte jag, gubben är tokig på alla nya saker, han säger det blir ju mer släpa på
haha Bullan de va kul:P
jag har hönsnät som tak, det är "elastiskt" och går att peta på med en pinne lr liknande så böjer de sig uppåt o allt skräp flyger väck;)
de har det jättemysigt
o härligt när man ordnar så att vi människor oxå kan ha det mysigt därinne