Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 840 ggr
Naquita
0

Mys i kattgården:D

Ah, va mysigt vi har det även omd et börjar bli kallt nu!

Naquita
0

Vi kommer matte!

Naquita
0

Flytta på dig jag ska fram!

Naquita
0

Fin dam som hon är ligger hon på matten;)

Naquita
0
Naquita
0

Varför är du där på andra sidan matte?

Naquita
0

Såhär ser det ut från sidan:)

Naquita
0

Och vad är det de tittar på? jo,massa pippifåglisar;P

simzonites
0

Va häligt de ser ut att ha det i sin fina rastgård!

/Lotta

Dolleminas
0

WOW vilken fin kattgård!!!!, ungefär som jag skulle vilja ha på våra altan (bara vi fick upp taket först…) Givetvis är det söta och fina katter också!!!

Naquita
0

hihi ser ni hur solstoeln ser ut *s* syns inte aaalls var de har sin favvoplats..*s*

Marita-L
0

Jätte mysigt !!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Lovebuffen
0

Åh så fint de fått det i sin kattgård!!
De ser verkligen ut att njuuuuta av att få vara där ute! Glad

Bullan
0

Oj vad fin kattgård! Jag gjorde en förra året…man den pajjade av snönLedsen Hade nät på taket…och snön for inte igenom utan lade sig ovanpå, så taket hängde ner i halva buren. Och till våren då snön smälte…så blev all snö till en typ 200-300kg tungt isflak 20-30cm tjockt. Och då rasade hela kattgården ihopGenerad

Nästa sommar ska jag göra en rejäl kattgårdCool som även håller för snö och is!!!…med ett riktigt tak!!!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Kittentotts
0

Jättemysigt ser det ut!

#13 Kunde inte annat än gapskratta nu BullanRäcka ut tunganska försöka inte lägga nät då som jag hade tänkt på vissa ytor av vår nya kattgård hahaha!

Bullan
0

#14…nä, inte sådant där grönt nät iallafall! Funkar INTE! Det töjde ju ut sej enormt mktFörvånad…men hållbart var det juhOskyldig

Man kunde faktist inte annat än skratta åt eländet i våras då vi fick riva allt igenSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Kittentotts
0

#15 Nä vad ska man göra annat än skratta, fast det är trist. Men då vet jag detta inte fungerar, FÖrLÅT hahahahahaha tur någon kan få mig pigg mitt i allt. Nu ska jag fortsätta packa ner, tror ni inte jag varit inhandlat saker t nya stället också, skulle ju bara handla kartonger,sopsäckar, ner åkte duschdraperier,diskställ,diskborste mmmmm jobbbigt åka köpa nu mitt i allt tänkte jag, gubben är tokig på alla nya saker, han säger det blir ju mer släpa påFörvånad

Naquita
0

haha Bullan de va kul:P

jag har hönsnät som tak, det är "elastiskt" och går att peta på med en pinne lr liknande så böjer de sig uppåt o allt skräp flyger väck;)

Annkis54
0

de har det jättemysigt
o härligt när man ordnar så att vi människor oxå kan ha det mysigt därinne

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se