Ny hemsida!
Nu har jag blivit tvungen att byta hemsida, då min webba inte har rygg nog för att sitta med detta längre
Så jag har själv fått göra en egen, litet enklare variant….så vad tycker ni? Ser det o.k ut?

Den är jättefin! Men du vet att du kan göra så som jag gjorde, köpte hotell hos Surftown, sen har jag efterhand lärt mig arbeta med frontapage, fortfarande kan jag inte mkt, men det går ju framåt. Jag är för ny att våga erbjuda göra en sida, kan inte så mkt, tänkte gå en kurs innan

Det ser jättebra ut. Dina silverkatter är så vackra. // Lillevi

#1 jag är jättedålig på det hära med data…hemsidor m.m…skulle behöva gå kurs för att lära mej det där…har ju inget tålamod att sitta och gneta
Min förra hemsida var gjord i Dreamweaver…och det är liiiitet komplicerat. Tycker jag iallafall….men tanken är att jag ska lära mej det och ta tillbaka den gamla hemsidan.

Har du ingen som kan hjälpa dig? finns ju så många här som kan detta ju.

Nope…inte nu längre!
Men jag vill ju kunna uppdatera själv helst utan att vara beroende av någon annan som ska ha tid och ork att göra det åt en. Så…det får lov till att duga så hära tsv…jag finns ju åtminstonde på webben så hära….om än det ser enkelt ut.
Jätte fin hemsida bullan med super fina silver katter
Det är nog bara jag som har en enkel hemsida..skäms på mig..
jag gör den också i Dreamweaver
uppdaterar själv 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

*6 Inget fel på din hemsida Marita, den är också jättefin och superfina kort på dina missar har du. // Lillevi
Åh tack Lillevi..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Jag tycker att din hemsida ser jättefin ut. Snygg! Med fantastiskt tjusiga katter……

Bullan om du vill göra det enkelt för dig så finns surftowns mallar o deras egna byggprogram också
Fast det blir ju inte helt som man vill kankse??? gå in titta o läs lite, det va så jag började.
Marita du har också en fin hemsida ju, varför klaga när ni är så duktiga tjejer.
Men sen är vi ju till för hjälpa varandra, så om någon behöver hjälp så klart vi kan leda er på vägen som många gjort med mig. Jag är så tacksam över det jag kan, och mer blir det.
Den är väl bra #Bullan
enkel
det är ganska effektfullt med svart bakgrund…snyggt
sen så får du ju lära dig efterhand som de säger
du lär dig…bara du låter det ta tid

Jag tycker också den ser jättesnygg ut.
/Lotta
Din sida är helt OK tycker jag. Du har ju fått med allt det viktiga.
/Sussi

Den är snygg och all information finns, ta inte mina tips som kritik bara
ville bara hjälpa dig push push för lära dig göra många sidor
vi tar det sen då jag flyttat, då kan vi tjata på msn el nått, du är världens goaste!

Ser väl jättefint ut! Och så fina katter du har!
Men nu slog det mig ju Bullan! 
Roger gick ju en kurs med dreamweawer, ska höra om han har kvar boken!