Godmorgon Torsdag 30/8
Jag har nu suttit här 1 timme, kan inte sova
Har ingen ro i min kropp då jag har så mkt göra
Men inte kan man packa kl 4 på morgonen
Sen har jag Eliza som spelar spratt på mattes hjärna, vet ju inte om hon ska ha smått, nu har jag pratat med Yvonne 2 dagar i sträck, önskade det fanns ett ultraljud för hemmabruk. Hon beter sig knepigt med leta ställe mm, men katten har inte något som gör hon ser dräktig ut. Dag 1 va igår för vara dags, hon är orolig med, inatt har hon dessutom sovit alldeles bredvid mig, det gör hon aldrig annars. Ja bara vänta se om det kommer något ju. Vädret kan jag inget säga om för det är kolsvart ute
Men om 30 minuter ska gubben väckas, får väl sova bort 1 timme senare idag.
Ha en bra dag!

Godmorgon Carina och alla listvänner
Så tråkigt att vakna så tidigt nu när det är så mörkt. Förstår att du är orolig inför flytten och om nu Deliza ska ha smått eller inte. Hur går det, om hon föder nu mitt i flytten? Hoppas du får vila lite under dagen.
Här är det mörkt och ganska kallt men uppehåll, det känns att hösten har kommit.
Ha en bra dag alla // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Godmorgon på er!
Här är det klart och lite kyligt väder.
Idag ska jag bada min lilla exot pojke inför utställningen på söndag. Övriga ska ju badas på lördag.
//Elisabet

#1 Ja du Karin, om hon föder i flytten så gör hon detta, då tar vi oss till lilla rummet i nya huset där vi får vara ifred, resten får karlarna sköta.Börjar hon föda här så tar vi det lugnt här tills hon är klar, man har liksom inget annat val. Blev ju så knasigt med erbjudandet av nya parhuset, fick 1 månad på oss, vi kunde liksom inte tacka nej till 7års väntan. Men jag tror detta ordnar sig, jag är ju hemma hela tiden, idag ska jag packa ner rester o annat runt omkring.
Jag somnade 1 timme till efter jag skrivit, mörkt/kallt va det, men ack så lugnt! Katterna tittade på mig som: en vad nu då? ska vi reda upp?
God morgon från Viksafor!
Har skrapat rutorna på bilen för tredje dagen i rad..brrr…sedan så har jag nu städat upp massor.
har lite besluts ångest när det gäller en till liten familjemedlem..annasr är allt lugnt..
Ha en fortsatt trevlig dag
Ps. Carina det är ju bara en så klart den kommer snart den behöver bara lite längre tid att bli ännu mer tjock..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#4 Marita
drömmen är iallafall det kommer 1, för Elizas skull, inte min! Hon hade liksom behövt detta efter sin livmoderinflammation i våras, men men
det har verkligen blivit höst
tröjorna åker på
vill inte sätta på värmen i huset ännu
lite snål hehehehe man kan ju köpa katt istället hehe