Ni måste bara se mina superfina blommor!!!
Måste ju bara visa mina fina blommor, de är i olika färger och sååååå VACKRA!!! Tyvärr är de JÄÄÄÄÄÄTTEDYRA och kostar ett antal tusen, men jag lovar, de är värda varenda krona!!!!
Ofta stannar folk och frågar om dem, undrar var jag har köpt dem och om de är svårskötta…….och jag bara leeeer och svarar att nog kräver dem jobb alltid, men så särskilt svårskötta är de ju inte ändå - och det jobb de kräver, det är de värda tusen ggr om!
Ett problem är där ju förstås med dem, och det är att de tränger undan mina andra blommor, som tyvärr dör efterhand pga dessa fina blommor, fast…..det gör inget! Inte i jämförelse!! 
Måste bara fråga er andra…..har ni också några liknande blommor i era fönster? 
Kram till er alla!
vilka fina blommor du har. Ja jag har köttätande växter i mitt fönster, äter upp de andra blommorna gör de!
Men fina att titta på 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Åh sådana blommor har jag med visst är dom fina ??
Hahahaha
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Ljuvlig blomma du har! Ja vi har ju också en sådand, de är bra då de inte vissnar så lätt, risken att man glömmer av den är ju liten menar jag

Vilket underbart blom knippe du har i fönstret.Härliga.

De ser verkligen ut att trivas i fönsterkarmen. En härlig bukett du visar upp // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Fantastiskt fina och lättskötta blommor! De står sig ju dag efter dag!
//Elisabet

Hej alla!
Javisst är mina blommor underbart fina!!! *leeer stort*
Ja, de är svåra att glömma att vattna och så…..de för liksom sin talan högljutt om man skulle glömma det ens några minuter över tiden!!!! ;-)
Bullan, vilken supervacker blomma du har i ditt fönster!!! :-)
Och köttätande blommor….hehe!! Känner man igen!!
INNAN mina pälsklingar flyttade in så var jag en stooor blomentusiast och vårdade mina blommor ömt, men så flyttade då min första katt in och ut åkte blommorna i en hårresande fart pga att hon fullkomligt älskade att antingen gräva upp dem helt frankt eller så knuffade hon ner dem på golvet om de stod i vägen!?!?!?!?!?!? OOOaaaaahhhh!!!! Hahahaha!! Nu har man ju lärt sig sin läxa och numera står bara riktigt stadiga blommor i fönstret med häftmassa under - dock inte de på bilden förstås!!! Hehe.
Ha det gott alla!
den buketten vill nog många ha
superfina
#12.hehe

Ha ha… vilken rolig tråd!!! 
#12 mina gör också precis som gökungarna, puttar ut de andra så att de dör…kanske har vi samma sorts fågelblommor?????
hihi…