Yippiee Ki-Yay - vilken grej!!
Hihi…. Jag har hälsat på hos englagirl (lena) idag o träffade även Eudora och AnnaKarin där idag. KUL! Orsaken att jag var hos englagirl var att jag 1. skulle titta på rasen och se om det var något jag ville… o ja… hehe.. så ville jag! :)
2. Categories Yippiee Ki-Yay alias Kotten är tingad! Spännande spännande.. vilken mysig katt (hmm ja alla katter var jättemysig… ) Fick ju även se ett bad … mkt bra…
Tack englagirl för en härlig dag, för att du givit mig förtroendet att få köpa Kotten och jag ser fram emot fredag och en Perser-framtid.
kram

Grattis till en jättefin grabb
// Lillevi
Kotten är underbar !! Mycket finare IRL än på bilden. Stort Grattis!!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Grattis vad kul han ser kanon fin ut 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
ja jag har en känsla av att han kommer att äga mig o int tvärsom ;) haha..

Grattis till en super läcker kille Han är verkligen jätte söt & snygg.
Japp, jag tror också att han snart äger dig * SMILE *
Lycka till med din nya snygga " ägare "
// Mia
// Mia

Så kul att du köper dig en perserkille.Grattis till en snygg grabb.
//Sylvia
Grattis till din nya familjemedlem! Han ser verkligen gullig ut! Det finns ju inte något bättre än en perser!!!! (Jo, kanske lite, en liten exotpojke är inte heller så dum.)

Supergrattis till en jättesöt grabb //Jeanette

GRATTIS till en superfin persergosse!!
Du har en underbar framtid framför dig med perser i familjen!!
vilken underbart fin kille, helt bedårande Maggan47
Tack för alla grattishälsningar. Att han är vacker o söt o go, det får vi allt tacka hans mor och far för och kombinationen är ju hans uppfödares förtjänst. Så det tackar jag englagirl för! :) Gissa vem som längtar till fredag??

Tjena bruden,
Förstår att du längtar till fredag då Kotten får flytta till er.
Han är sig lik bara det att han håller på att äta upp mig ännu mer, snart blir jag kal på hakan för han pussas så :-) Du kommer garanterat att få massor av kärlek av den här gobiten var så säker. Hade besök här på em o gissa vem som satt i hennes knä HELA tiden + 3 till :-)
Ser fram emot att ses igen
Kram
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Englagirllllll
varför bor du såååå långt bort
Jag tycker det är jättebra att hon bor så långt bort för då bor hon ju såååå nära mig… tar 10 minuter att promenera *fniss* haha
englagirl: Hmmm… jag undrar om inte det var Kotten som satt i knä hela tiden! ;) hehe… o du… låter som om din haka behöver få vila lite… *ler stort* Ses på fredag! ;)
hihi!!