MÅNDAG
Godmorgon vänner
Så börjar ännu en ny vecka och visst syns och känns det att hösten kommit. Det är mörkt och inte speciellt roligt att stiga upp, men det finns alltid ett MÅSTE med. Det regnar inte men blåser mycket här i söder.
Igår tog vi några foton på de små, först ut är vår klassisk "långnäsa" han har mycket nos, men nästan inga öron, troligtvis en exotic // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Här kommer nästa, vi tror han är perser (har inga stickelhår) eftersom pälsen är mjukare och längre
Trevlig måndag // Karin
Karin

Godmorgon Karin! Ja nu fick du mig att vakna till med stort leende, hahaha inga öron har denna lille pojke, va söt, han ser ut vara en exotic och den andra ser helt klart ut vara en perser, meeen va söta de är.
Hoppas dagen blir bra för er alla! Här ska jag naturligtvis fortsätta se till få ordning på sakerna i hemmet som nu ska flyttas i nästa helg.

#2 Tack Carina, va´ roligt att jag fick dig att vakna med ett leende, inte dåligt en måndagsmorgon.
Lycka till med er packning, som jag skrev tidigare, jag avundas er inte, det är jobbigt att flytta. Först packa ner allt, sedan ska ju allt packas upp igen på nästa ställe. Ha en trevlig dag // Karin
Karin
Godmorgon!
Vilka söta små bebisar du har!
Ja, idag var det lite trögt att komma upp ur sängen. Här är det också mulet och lite höstaktigt. Men, det är ju bara att sätta fart….
//Elisabet
God morgon !!!
Åh vilka söta små röda trollungar
Första killen exotic å andra killen perser säger jag 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Oh så fina dom är Karin vilken härlig röd färg.Riktigt läckra.
Godmorgon föresten.Här tittar faktiskt solen fram just nu men det tror jag bara är för stunden.Det är rätt svalt ute nu så hösten kommer nog tidigt.
Avundas dig inte Carina med allt jobb som följer med en flytt och ändå så planerar även vi.Fast vi har mer än ett års framförhållning.Vi ska ju hitta vårt ideal ställe först.
Ha det så gott allihop.//Sylvia

#3 Och #6 Ni ska veta vi stått i 7 års väntan i förtur för pojkens skull på detta parhus i stan, så packa är brötigt, städa är blä, men att få upp sakerna igen älskar jag
Köpa nya saker, planera o allt det är livet. Pojken vår fyller 10 år mitt i flyttlaset också, men han har längtat otroligt på få komma till detta området med sina kompisar fr skolan så han tycker detta är bästa födelsedagspresenten
#0-1 Åhh vad söta Gozans bebbar är! Pussa på dem i massor från mig 
/Lotta
Vilka sötnosar och det var nog dom minsta öron jag sett någon gång.
Tillbaka på jobb efer en aktiv helg. Kräftskiva i fredags, Stora Trädgårdsdagarna på Sofiero i Lördags och besök hos dottern i Malmö igår.
Kram