Godmorgon 26 augusti
HA! …nu var jag tidigt ute på detta dygn
Har inte gått och lagt mej ännu.
Varit på en gammal park och "svängt på mina lurviga".
Det var en jättetrevlig tillställningen som kallas GRUFNATTA,det var flera "lokala" band som spelade,för alla smaker.Ett band spelade inomhus (dansbanan) allt från gamla rocklåter till svängiga bugglåtar.
På utescenen spelade 5 olika band.
Phhuuuu!!! sitter här och varvar ner lite
Det kommer att ta en stund innan jag vill öppna mina "gluggar" imorgon
Så skänk mej en tanke när jag ligger där och tycker synd om mej själv imorgon.Haha!!

Godmorgon! Låter som du haft riktigt trevligt medans jag sov
Jag har sagt att detta med gå ut och festa är inget för mig, jag avskyr dagen efter, kom på det är inte värt må så dåligt eteråt.
Hoppas du mår någorlunda bra
idag fyller min pojk Jonas 19år, man går tillbaka i tiden för tänka:19år, ja tiden flyger iväg. detta är en pojk med fart o fläkt fr början till slut, ut kom han fr första värken på 20 minuter, klättrade på stolar vid 5 måanders ålder, vid 7år klarade fröken inte mer, så han fick en utredning och diagnosen adhd, en kärleksfull pojk som haft det mkt svårt med skolan. Många ggr trodde jag mig mista detta barnet tidigt med allt han hittade på, men nu letar vi praktik plats då skola inget är tänka på. Hipp Hipp Hurra min lilla pojke som fyller 19år.

Godmorgon, låter som du haft en trevlig kväll/natt, hoppas du vaknar upp och mår någorlunda bra, men som man säger, "man mår som man förtjänar".
#1 Ett stort Grattis till din son, Jonas på 19-årsdagen, hoppas han får en trevlig födelsedag. Visst tänker man tillbaka, (vad tiden har gott fort )och på allt "bus" barnen hittat på. Mina är 20år och 18½år, så nu börjar allvaret för dem och vi föräldrar får mer ro (tror jag)
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon allihop till en klar kall solig morgon. Hösten och våren är de bästa årstiderna tycker jag. Bara alldeles för korta. Börjar hoppas på snö i vinter (vinters sol brukar jag säga) Det är toppen med vuxna barn. Har bara sådana.
Mona

Godmorgon godmorgon.
Dansa var något som jag verkligen älskade när jag var ung.Men med en karl som inte dansar så tog det roliga slut.Hoppas du hade jätte roligt och du vet söndagen är ju till för att vila
#1Stort Grattis till sonen hoppas ni får en mysig födelsedag.och att han hittar en praktik plats som han går till med glädje varjae dag.
Ha en bra söndag//Sylvia
Godag!
Idag ska jag städa och laga mat ! =D idag kommer Rosenboms på middag&fika och hälsar på , ska bli kul och ha kattprat =).
Ha en bra söndag!
Godmorgon allesammans!
Här är det underbart väder och vi ska ut i skogen med våra två hundar senare.
//Elisabet
Ja..nu har jag varit vaken ett par timmar och är lite tung och dov i kroppen
,värken brukar komma senare.:/
#1 Det är väldigt långt emellan gångerna som jag går ut,oftast får jag mana på mej själv att nu jä..ar är det du som går ut.
När man väl har kommit ut har man oftast roligt och trevligt,men det är det där med dagarna efter….
Grattisar till grabben
Själv har jag en son som fyller 17 år i Oktober och sedan en grabb som fyller 22 år näst sista December…Åhh vad man har fått "bannor" ..typ…-du kunde väl åtminstonde hållt dej till det nya året..Haha!! precis som man hade haft den möjligheten

#7 Gubben min fyller också år på nyårsaftonen
Inte lätt hålla ihop då det är dags, detta vet vi ju alla
Tycker nog detta är en mysig dag fylla år på med alla raketer o annat runt
God efter middag ..Hur är det med huvudvärken =))))
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

HALLO!
Vad snopen jag blev när jag läste gomorron, att du sen inte hade gått och lagt dig än förklarar en del fniss
Nästa gång följer vi med när vi inte har några "nyfödda" kattbebisar att passa.
"godmorgon" på er alla
bara nån timme kvar innan det är en ny dag
här har jag ägnat nästan hela dagen åt att lägga in annonser…pjuu..tråkigt
Heliotropes…kul du verkar ha haft…visst är det kul att svänga sina lurviga.
Kittentotts…gratta sonen…
Håller med din "Månbukten…är helt otroligt gott att man bara har stora ungar kvar..min yngste är 23..äldsta 34 hehe
barnbarn har jag visserligen ..men jag väljer ju helt själv när jag träffar dem hehe
HOppas att ni har haft en trevlig dag Diana