Kram till Lotta & Johan !
som flyttar & Håller på denna helgen, lyckliga förstår jag över sitt första hus, men ack så slitsamt det är flytta. Hoppas ni är försiktiga så ni inget ont i kroppen får. Lycka Till med Hus & Allt!

Vill ge en liten flyttblomma och önska er lycka till i det nya hemmet.Glöm nu inte att pausa och äta mitt i alla flyttbestyren.
Kram Sylvia
Tack för lyckönskningarna! Men än så länge är det inte riktigt "flyttdags", vi håller på att tapetsera och fixa först
Lite jobb med allt som ska göras men det blir nog fint när allt är klart. Som ni förstår har jag inte så mycket tid att vara här på forumet just nu men kikar förbi när jag har möjlighet
Kram Lotta
/Lotta

jag skall oxå flytta till hus börjar redan idag med flytten hihi
Önskar er båda lycka till i era nya hus!

#3 Då får vi önska dig också all lycka med flytten
Vi är många som flyttar nu, vi ska börja flytta in i nästa helg i vårt nya parhus.
Lycka till du med Carina och hela familjen! Det är ju lite som att starta på nytt med ett nytt hus.

Mmmmm jag längtar så! Allt rentvättat packat, nya saker inköpta, ja det är som rena julaftonen, samma känsla som då man va liten
Jag längtar till dagen som jag längtade när jag va liten till julafton, löjlig man är! Pojken o jag är nog värst i längtan, han har aldrig haft kompisar på landet där vi bott, här kommer han 2 min fr sin skola, nära de vänner han har, ny cykel har han också fått, ja nu får veckan gå fort fort fort