Perser iFokus

Perser

Etikettot-dagens-ros-kram
Läst 1881 ggr
Bullan
0

Detta forum har kommit låååååångt!

Jag måste säja att detta forum ska ha en stor eloge!

Alla stöttar och bryr sig om varandra hära, nya som gamla medlemmar. Och blir någon "påhoppad", så går genast alla och hjälper den utsatta.

Alla är duktiga på att uppmuntra och hjälpa…i stort och smått.

Hoppas att det kan få fortsätta att vara så här fortsättningsvis också!

Men shansen är ju stor då vi hittills inte gynnat "trollen" med deras försök att dra igång illasinnade trådar och inlägg :) Trollen tycker nog inte ens det är roligt att vara här då de ser hur stämningen här är !

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Marita-L
0

Ja oj vad vi har blivit många Glad och ett väldigt bra forum.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

jag hoppas att det fortsätter så här som du skriver
vi har ju haft några stycken som har försvunnit sedan jag började i jan i år tror jag
några som har försvunnit med buller o bång
o så har vi några som "nästan har försvunnit" men som har klarat av att stanna kvar
o vem detta än har gällt…så får vi inte glömma att vi bara har varit med till en väldigt liten del.
det kan har varit privata mail o pm mellan olika personer som har kommit ihop sig..o så skrivs det här i forumet ..emellanåt bara.
så ingen här har ju sett hela historien utom de 2 som är involverade.
så har vi ventilerat lite fram o tillbaka o efter några dagar så har allt varit lugnt igen.
utom när Uffe försvann då…jag saknar honom o hans inlägg fortfarande.
hoppas inte att nån annan försvinner i ilska eller förtvivlan.
om man väljer att lämna gruppen för att "detta forum var inget för mig", det är en sak…men inte lämna för ett missförstånd eller "skitsnack" som kanske bara existrar i ens egna hjärna just den dagen.
Faktum är att jag tror att de riktiga skitsnackarna är väldigt få…knappt märkbara…men blir uppförstorade.
Än så länge så har vi klarat oss bra som du skriver
hoppas det fortsätter så

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Håller med dig Bullan. Men det är meningen vi ska stötta, ta hand om den som blir ledsen, ibland behövs ett PM. Vill Tacka dig för du va så fin mot mig då jag hade sådand värk och puffade mig upp ur svackan. Detta får vi andra också göra då någon är ledsen, ingen ska behöva sitta vara ledsen.

diana_
0

jag tkr forumet är guldvärt!

Lovebuffen
0

Jag håller med dig till fullo!!

Även jag trivs väldigt bra här eftersom alla är så goa och vänliga och verkligen bryr sig. Vi får hjälpas åt allihop att hålla forumet som det är!! Glad

Dezzan
0

Det är trisst att det överhuvudtaget finns "troll"
Drar ner stämningen och få svaga att känna sig ännu svagare.
Näe tacka vet jag detta forum.
Folk verkar vara så mycket mer ärliga och hjälpsamma. Inget backstabbing !