Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 465 ggr
Cajza
2007-08-24 08:36
0

FREDAG

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon listvänner

Äntligen fredag och två lediga dagar framför sig. Det blir en lugn helg med massor av vila. Mattias har börjat på Tekniskan i Lund och de första veckorna är det FEST och sena kvällar, han är jättetrött, men trivs bra där. Alla som går där bär overaller (i 5 år) och Mattias grupp är ROSA, skickar med ett foto

På söndag får vi besök av våra bästa (katt)vänner, det ska bli jätteskoj.

Trevlig helg // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

krasivis
2007-08-24 08:51
0

Godmorgon!

Han ser verkligen häftig ut i sin rosa overall Mattias! Önskar honom lycka till med studierna.

Min äldsta son gick på Tekniska Högskolan i Stockholm i många år. Nu är han civilingenjör, har doktorerat och jobbar. Men han fick söka 70 st jobb innan han fick något. Han hade ju alla teoretiska kunskaper men inte de praktiska.

Ha´en bra helg alla önskar

Elisabet

ophelia
2007-08-24 09:58
0

Godmorgon!!!

Hälsa Mattias att han är jättesötSkrattandeÖnskar också lycka till med studierna.

Lite gråmulen morgon här.Ledsen dotter har vi ,någon knackade bilrutan i går när hon låg över i Malmö och stal en väska där hon hade bl.a. sina väktar kläder i.IIIIIIIInte bra alls och fars bil var det också så han är inte heller glad.

Lugn helg  här också.inget planerat.

Ha en trevlig söndag med vännerna Karin.

Ha en bra fredag allihop//Sylvia

Marita-L
2007-08-24 10:17
0

God morgon Fredag !!

Ja vilken fin rosa panter..Glad

#2 usch vad otäckt

Idag är det bad för några små å någon stor kissemisse men än så länge är dom ovetande om vad som ska ske. Ska först ner till posten å hämta mitt paket med nybeställda schampon diverse andra små grejer från KattalogenGlad

Ha en trevlig dag / Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
2007-08-24 10:44
0

Godmorgon!

Åh vilken stor pojke du har Karin, jag menar ålder nu alltsåGladVa stolt mamma du måtte vara nu, och söt i sin rosa overall är han.Önska honom all lycka! Min gubbe gick denna utbildning på skoj för många årsen då han gjort illa sina knän, han hade så roligt med alla unga grabbar. Trots de finaste betygen man kan ha så jobbar han kvar som billackerare, va svårt få jobb trots han vidareutbildat sig med data kurser i ritning mmmm vid hans ålder som då va strax 40år.

Idag ska jag fortsätta packa & skura, nu är det bara 1 vecka kvar innan vi får nyckeln till vår lägenhet

Trini
2007-08-24 11:03
0

Godmorgon! Verkar bli en varm dag idag. Ser fram emot ikväll då mamma och broder kommer hit och äter tacos och så ska vi spela poker.

Min man har också gått KTH, men hade tur och fick jobb just innan  IT bubblan sprack och han är kvar och trivs på detta jobb än idag..

Själv bara längtar jag tills jag är klar med studierna. Jag går en tvåårig utbildning i redovisningsekonomi, och idag ser det ju ut som (enligt arbetsförmedlingen) som om det finns gott om jobb, men man kan ju aldrig veta vad som hänt tills december 08… Det många inom bla löneadministration som kommer gå i pension inom kort, så man hoppas på det bästa.

I helgen blir det plugga av, på tisdag har jag tenta i just

LönerFundersam , bläurk… men det ska nog gå, bara jag är tillräckligt diciplinerad idag så.. Tyvärr så är jag tvungen att ha min äldsta son hemma från förskolan idag för han blödde så hemskt med näsblod imorse och det sätter igång igen om han hoppar och stojar. Han har lite problem med det där. Jag får plugga så gott det går, han är lugn och fin och brukar låta mig sitta, bara han har något att pyssla med.

Ha en bra dag o helg alla!!!

#4 Lycka till med flytt o allt!!

Maggie
2007-08-24 12:18
0

Godmorgon! I Halmstad är det mulet och grått men rätt varmt. Här har de också börjat med nollnigen, massa folk som springer runt i overaller.. men rosa är ju helt klart snyggast!! 

#2 det är alltid tråkit med bilinbrott, lider med dig!

Själv så är det min sista semesterdag idag(om man inte räknar helgen).. känns lite trist, har inte alls fått gjort allt vi tänkt..

Just nu så är jag barnvakt åt lilla Ella som är drygt ett halvår, jättesöt och jättesnäll! Sen blir det en tur till Väla i Helsingborg!

Ha en bra helg allihopa!!

Annkis54
2007-08-24 18:34
0

God eftermiddag

idag har jag haft besök av Favoritjennyojohan
kattungeköpare från Göteborg. De köpte Cleo o Vippen för några månader sen. De var bara här o "luktade lite på katter".
Vi satt ute under vårt nya altantak…i superheta solen..urk
regnskydd blev det visserligen men varmt som attan..får fundera lite på detta
idag ska vi ut o titta lite på trallgolv
men lars ligger i soffan o snarkar just nu, men jag ska snart väcka honom
Hälsa mattias att han ser ut som en gosig rosa panter…

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Cajza
2007-08-24 21:36
0

Go´kväll listvänner

Visst är han "söt" min son i sin overall.

Tack för alla era svar om Mattias, alltid skoj när så många svarar och tycker till.

#1 Vilken otur han hade när han sökte  jobb, hoppas han har det bra och trivs där han jobbar nu

#2 Vad tråkigt för din dotter Sylvia, tänk att man inte kan få ha något ifred.

#3 Hoppas att det gick bra med kattbaden

#4 Lycka till med packning och flyttning, jag avundas er inte, vi flyttade hit till Trelleborg för 3½ år sedan och det var jobbigt

#5 Lycka till med pluggandet och tentan på tisdag, hoppas din son mår bättre och att han kan hoppa och röra sig igen

#6 Hoppas du haft en skön semester och känner dig utvilad och reda att  börja jobba

#7 Hoppas ditt kattbesök var trevligt och att ni hittade ert trallgolv

Trevlig helg // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens