Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 798 ggr
Annkis54
2007-08-22 03:27
0

Godnatt alla vänner

Nu tror jag att det är dags för mig att hoppa i slafen oxå
dagen har varit bra. vi har fått upp taket ute, över delar  av uteplatsen. Lars har klättrat halvvägs upp till himlen o har alla lemmar Hemlis i behållFot i munnnen
Nu är det på planeringsstadiet att lägga trägolv över hela ytan ute. Jag tycker att sånt här är sååååå kul.
Imorgon (läs onsdag) så ska jag o Rolf åka ner på KKN´s möte i Göteborg..ska bli kul oxå.
Faktiskt första gången jag är med. Men det ska inte bli min sista…nu ska jag definitivt engagera mig lite mer
godnatt på er alla
ses imorgon em eller kväll
Annki

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
2007-08-22 08:42
0

Godnatt! Ops! Godmorgon Annki. Här ska jag lämna över Merlin idag till goda vänner som har katt fr mig innan. Jag har inte sovit gott inattGråterMen jag vet ju de är hur goa som helst, varför är man sån här?

Annkis54
2007-08-22 15:20
0

jag förstår dig 'Carina
Vinter flyttar idag…o han är ju ca 6 månader nu…usch
man ska inte behålla de så länge…men jag trodde ju att han ev. skulle stanna här…men det var innan jag hittade min chokladhane
jag märker på mig att jag får svårare o svårare för det med åren

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
2007-08-22 15:32
0

Ja jag tror vi fastnar för katterna mer med åren, jag tycker mig kunna läsa dem mer idag, pratar mer med dem, varje individ har liksom en personlighet. Man hinner liksom inte ta åt sig de små man föder upp riktigt lika nära som de som är kvar längre, så det är bra man kan släppa dem tidigare än du gör idag Annki. Merlin är nu 1år och 1 månad.