nytt burskynke
Hallojsan alla här ute !!!
Sitter och funderar i regnet om att göra ett nytt burskynke inför NW utställningen som är nu den 22-23 september.jag behöver smak råd..
Färger på katterna :
Brun & Svart
Så fram med alla ideer ingen är dålig..färger på tyget ..krusiduller å paljetter..pärlor.. osv…
Åker i veckan å shoppar..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Ja det fanns ett tyg såg jag förra gången som var svart med ett mönster av guld broderat..jätte snyggt och kostade 99:- metern..hm..140 cm brett
Sedan fanns det ett kanon snyggt guld tyg med mönster i men frågan är då vad man ska bryta av med i samma tyg matrial..hm.. jag såg nu sist på utställningen att det var jätte många som hade just guld..så mina tankar går runt på något annorlunda…hm..
Det jag tycker kan vara en nackdel med mörka tyger är att det blir så mörkt inne i buren också, svårt att se katterna. Vi har ibland små diodlampor som vi då fäster i taket för att det ska bli ljusare därinne…
#3 Just detta tyckte jag var jätte jobbigt hade två bruntabbysar med mig och detta burskynket och dom försvan liksom..jag såg knappt själv vart dom var i buren när det var dags att gå fram…men kanske något ljusar guld eller ????? något ???!!??
men detta skulle ju vara kanon men killarna skulle nog skämmas i ett flick skynke..hahahahaha
Men det är klart Fiona skulle nog trivas =))))
Annars så kan du ju testa någonting åt stålgråblå hållet :-)
lite ljusare än blyerts men med lite blåton.
Även silver bör ju fungera.
Varför inte välja ett gräddvitt/offwhite burskynke som du sen kan förgylla med detaljer i de färger du vill. Bra att ha ett "basskynke" som man sedan kan göra om lite efter årstid eller behov. Är det utställning kring halloween kan man matcha med oranga detaljer, i december kan man ha röda och kanske nån blomsterslinga till sommaren. Man kan välja så mycket om man har ett ljust neutralt skynke och katterna syns sååå mycket bättre. Man kan ju också sy flera olika bottnar att alternera mellan om man vill ha variation.
Jaaa jag har lite å kolla runt bland ska bli så spännande..
Skulle ta nån guld/gul så att katten kommer fram. Någon ljus färg skulle jag köra på
#5..jag kan ta det skynket…skulle passa sååååå bra till mina tjejer
ja..jag kan ta det du visade före oxå
hehehehe
jag gillar din stil
önskar jag kunde få mig till att sitta o pilla med sånt hehe
Jas jag tycker om dom båda..kanske skulle jag sätta grabbarna i det lilla tjejiga..hahaha dom skulle ju bli så söta..hahahaha