Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 1820 ggr
[Sofiasjostrom]
2014-01-14 15:51
0

exotic

Hej! Är det någon här som har en exotic kattunge till salu? Maila mig då gärna : sofiasjostrom@live.se Tack på förhand! Mvh sofia

frukove
2014-01-16 13:47
1

Hmmmm har du fått nåt svar?

Jag har varken Exotic eller kattungar men tänkte ge dej lite tips bara som periodvis kattungesäljare.

Ska man sälja en kattunge så vill då jag (och kanske fler) ha kort presentation av den presumtiva köparen själv-hur du bor,jobbar,har andra katter,vana vid djur osv.

Sen vill jag veta tänkta syfte med köpet (om man ska använda katten till avel, till befintliga katter,funderar på att börja avla sen,en utställningskatt eller en myskatt och vän enbart)

DÅ först kan jag som kattungeägare fundera på om jag har nåt som passar tilltänkta köparens målbild.

Lycka till nu!

[Sofiasjostrom]
2014-01-16 18:05
0

#1 har fått tag på en söt exotic hane. Självklart att man vill veta de, förstår jag med men kände att ja isåfall vill ta de privat med själva uppfödaren. Därför jag gärna ville att dem skulls höra av sig till mig eftersom ja inte hade hittat någon passande exotic till salu. Men som sagt så verkar jag hittat den perfekta hanen nu så tack iallafall för tipsen!:) (Eftersom ja troligen hittad de ja söker så skulle ja gärna tagit bort deetta inlägg men som ja har förstått så funkar inte det att göra själv)

frukove
2014-01-16 21:20
0

Jamen då löste det sej för dej!

Hoppas ni kommer att trivas tillsammans!