Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 294 ggr
krasivis
0

Godmorgon söndag 19 augusti.

Godmorgon!

Här är det lite kyligt, klart och fint väder. Det ser ut att bli en fin dag. Jag håller fortfarande på att sy burskynken men nu börjar jag se slutet.

I går fyllde min äldsta hund sju år, alltså ca 50 människoår. Tänk vad tiden går fort.

Ha´det bäst

önskar Elisabet E.

Cajza
0

Go´morron från "södern"

Här är det mulet, blåsigt och lite svalare. Kanske kommer det en skur , men det gör inte oss något (är egoist idag) vi ska bada katter och städa. Igår gjorde vi vid trädgården, så den är jättefin och då var vädret fint.

Lycka till med burskynket Elisabet, känns väl skönt när slutet närmar sig och resultatet skymtar. Fota gärna ditt verk, vore kul att se. Grattis i efterskott till din vovve på 7-årsdagen

Trevlig söndag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

krasivis
0

Tack Karin!

Ja, jag ska komma med foton. Det är två dubbelburskynken som jag syr. De ska användas på MSK:s utställning i Eskilstuna den 2 september. Då ska jag ställa ut fyra st av mina katter. Förut har jag som mest ställt ut två på samma gång. Jag har en tjej som ska hjälpa mig, tror att det behövs.

Lycka till med kattbadandet. Här ska Gizmo också badas i eftermiddag. På lördag ska han förhoppningsvis bli IP på Adelkattens utställning i Oslo.

IdaJ
0

Godmorgon!

Idag har vi ganska kyligt, på morgonen var det blå himmel och sol men nu mulnar det på så vi kanske får regn i eftermiddag :(

simzonites
0

God förmiddag! Här i Kalmar skiner solen, ser ut att bli fint väder idag.
Hoppas alla får en bra dag Glad

/Lotta

ophelia
0

Godmorgon!!

Tveksamt med vädret idag.Kan nog bli lite regn tyvärr.Har lite problem med min dator.Dags att lämna in den och få en genomgång kanske???? Eller köpa en ny Skrattande

Ha en avkopplande söndag allihop//Sylvia

Marita-L
0

God morgon från regn soliga Viskafors !!!

Här händer det inte mycket idag ska bara ta det lugnt fast när man säger så dyker det väl alltid upp något  Glad.

Har suttit å letat efter en hane men har inte hittat honom ännu ..men han dyker väl upp snart hoppas jag.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

AnnaKarin
0

God förmiddag från ett soligt Hälsingland. Vindstilla och jättevarmt. Idag ska jag nog inte göra nånting förutom möjligen en liten promenad med hundarna.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

feiner
0

Godmorgon, tycker hösten har krypt på de senaste dagarna när jag står och väntar på bussen till jobbet. Det var den sommaren, hehe. Ska nu träffa en kompis på stan och gå en rejäl promenad. Vore mysigt att sitta kvar här hemma med en katt i knät och den andra liggandes bredvid… men de hittar nog tillbaka i kväll.

Annkis54
0

God eftermiddag/kväll
idag har vi fått upp reglarna till vårt tak över altanen
ska köpa mer material  imorgon
vädret har varit PERFEKT för byggjobb
runt 15 grader o uppehåll
det blev tom en pizza att äta ute …mums

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se